نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

روگام مامان و بافتنی های دختر مامان

1391/5/10 12:29
نویسنده : ساحل
4,467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان...

دیروز رفتیم آمپول رگام بخریم که داروخانه ها یا نداشتن یا بدون نامه قبول نمیکردن دولتی بدن..قیمت آزادش هم 70 تومن بود.. خلاصه قرار شد عمو جونت امروز بره هلال احمر نامه بگیره تا بتونیم بگیریمش...

صبح رفت اونجا و روگام مامانی رو گرفت و آورد و منم بردم پیش دختر عمو زهرا و برام زدش..یه خورده درد داشت ولی خوب مجبوریم که بزنیم.. آخه گروه خون مامانی او منفی هست و گروه خون بابایی آ مثبت ... خلاصه آمپولو زدیم...

چند وقت پیش هم بافت کلاه و پاپوش و شال گردنت تموم شد...این عکسش :

 

حالا مامانی تصمیم داره یه شلوار بندی برات ببافه... نازززززز منیییییی...... ببینم تا 2 ماه دیگه تموم میکنم یا نه ...

این بود گزارش کار امروز و روزهای پیشین...

در ضمن خواستم واسه چهارشنبه پیش دکتر نوبت بگیرم ولی دکتر نیست... یک شنبه ساعت 1.5 ظهر نوبت داریم... چهارشنبه 30 هفته ما هم تموم میشه و تا اومدنت خحدود 8 هفته میمونه ( اگه 38 هفته تمام بیای... ولی احتمالا از دکتر خواهش میکنم تا 10-12 مهر صبر کنه بعد دنیات بیاره... میشی 39 هفته تمام اون روزا...)...

قربونت برم دل مامانی........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
10 مرداد 91 12:50
خیلی قشنگه مبارکش باشههههه
آیه ی عشق
11 مرداد 91 16:39
سلاممممممممممم ساحل جووووووووووون
حالم خیلی بهتر شده اما دردهای عجیب غریب و جدیدی رو احساس میکنم که هر بار همه وجودم از ترس می لرزه... حالا فکر کن دم از زایمان طبیعی هم میزنم
جیگریییییییییییی دوست مهربووووووووونم بابت کامنت ها و محبت هات بی نهایت ممنونم...
قبلا گفتم بازم میگم که خیلی دوستت دارم

پاپوش و کلاه و شالگردنِ خیلی خوشرنگِ نیلیا کوچولو مبارک باشهههههههههه مامان هنرمند
بابت آموزش بافتنی خیلی خیلی خیلی ازت تشکر میکنم


نگران نباش..دردها همش طبیعیه... فکر کنم هر اتفاقی بیفته برامون میگن از بارداریه...نه ؟
من که احتمالا نمیخوام طبیعی دنیاش بیارم... البته تصمیم قطعی رو گذاشتم واسه همون موقع هم وضع خودمو ببینم هم وضع نیلیا رو ... آخ که چه روزی بشه روزی که کوچولومون رو میبینیم... هیییییی........
منم خیلی دوستت دارم دوست گلم... کاری نکردم ...فقط نوشتم..این زحمت خودت بود که بافتنی های خوشگل بافتی واسه گل پسریتتتتتتت......
آیه ی عشق
11 مرداد 91 16:41
چه کار خوبی کردی آمپول رو زدی...
امروز منم رفتم که واکسن کزاز رو بزنم اماا گفتن تعطیله و فردا بیا
خانومه گفت 8 هفته قبل از زایمان باید بزنی، که میشه هفته ی 28
نمیدونم چطوری حساب کرده؟
برحسب 38 هفته که میشه هفته 30
بر حسب 40 هفته میشه 32



نگران آمپول نباش... دکتر من گفت 6 ماهت تموم شد بزن... منم 2 هفته پیش زدم... فردا آمپول رو زدی احتمال داره تا چند روز جاش درد بگیره... پس آماده باش براش قربونت برمممممم.......
آیه ی عشق
12 مرداد 91 18:46
مرسیییییییییییی ساحلم ظهر رو دست چپم دراز کشیده بودم، اصلا یادم رفته بود واکسن زدم هههههههه کلی دارم با خودم حال میکنم واسه wc وای برعکسسسسسسسسسسس ساحل!!! اونجا شده خونه ی دومم... اشکم در میاد از بس که میرم دسشویی... گاهی حتی عصبانی میشم و نی نی رو دعوا میکنم میگم اینقدر پات رو به مثانه ی من نزززززززززن وگرنه بدنیا بیای منم میزنم توو تـ...متا اینجا چون کوهستانیه و خونمون بالای کوهه گرم نیست... خنکه... بابت ترش کردن باشه حتما اینکارو میکنم... خدا کنه کمتر بشه سونو رو آی گفتیییییییییییییییییییییییییی... وای چه ذوقی دارررررررررررررررم امیدوارم دکترت هم برات سونو انجام بده دخمل عسلیت رو ببینی وای من که دلم برای پسرکم هلاکههههههههههههههه عاشق کوچولوهای شیکمومون هستمممممم این سریال خداحافظ بچه رو که نگاه میکنم دلم غششششششش میره برای نی نی ها واییییییییییییییییییییییییییییییییییی... الهی که نصیب همه بشههههههه... آره ساحل دیگه داره تموم میشه... شمارش معکوس... 8 هفته دیگه من وارد ماه 9 میشم تو 4 / 5 روز زودتر از من 9 ماهه میشی ویییییییییییییییییییییییییییییییییی جانممممممممممممممممممممی الان گاهی میرم توو اتاقش و تختش رو تکون میدم و لالایی میخونم براش مادر شدن چه حس غریبیه راستی نیلیا تصویب شد؟ یا هنوز در مرحله ی تسته؟
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 9:44
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سامان
23 آبان 94 21:08
سلام خدا نازگلتون رو واستون حفظ کنه ساحل خانم سوال مهمی دارم حتما لطف کنین پاسخ بدید با گروه خونی او مثبت (مرد) و او منفی خانم برای سلامتی بچه های دوم به بعد مشکلی ایجاد نمی کنه؟ لطفا در مورد آزمایش قبل ازدواجتون هم بگین ممنون میشم مارو از نگرانی در بیارین سپاس از شما
ساحل
پاسخ
اگه روگام رو بزنید چرا مشکل ایجاد بشه؟ دو بار روگام زدم.یک بار ماه 7 و یک بار بعد زایمان.. قبل ازدواجمون هم به خاطر فامیل بودن آزمایش ژنتیک رو زیر نظر دکتر ژنتیک انجام دادیم که مشخص شد هر دو یک نوع تالاسمی آلفا از نوع موتاسیون غیر حذفی داریم.