نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

نیلیای 33 هفته ای ما...

1391/5/31 18:15
نویسنده : ساحل
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشششششششششق مامان....

خوبی نازدردونه من ؟

امروز 32 هفته و 6 روزت بود و فردا 33 هفتت تموم میشه... حدود 1.5 ماه دیگه تو بغلمی...

رفتیم دکتر برای چکاب ... وزن مامانی نسبت به دو هفته قبل ثابت مونده بود... 97 کیلو.. خوب ماه رمضون بود و مامانی نهار و صبحانه میوه میخورد... فقط افطار میکرد!... خلاصه مامانی کلی خوشحال شد...

از دکتر خواستیم سونو کنه تا ببینیم نیلیای ناز ما در چه حاله...

سونو کرد...

به مامانی گفت تو هفته 35 ای ؟ گفتم نه..فردا 33 ام تموم میشه..میگه رشد بچت یک هفته جلوتره انگاری...کلی من و بابایی ذوق زده شدیم که رشدت خیلی خوب بوده...

بعد گفت سرت رو به پایینه ( خیلی مهم نبودا... مامانی ترسو هست..سزارین میخواد!)...

گفتیم وزن کوچولومونو بگو... حساب کرد گفت بین 2300 تا 2400 گرم وزنته و برای سنت خیلی خوبه وزنت...

گفتم حدود زایمانم رو بگو..اول فکر کرد امروز 21 ام مرداده گفت آخر شهریور درش میآریم... ولی دید نه 31 امه ... گفت میافته 14 مهر حدودا... که چون جمعه هست احتمالا میشه 12 مهر ... همون تاریخی که میخواستم..اون موقع 39 تمامی...البته اگه تو تصمیم نداشته باشی زودتر بیایی........

دوباره ازش خواستیم نگاه کنه و مطمئن بشه که دختر کوچولویی...نگاه کرد و گفت هم جنس خودته ( خطاب به مامانی ) و خدا رو شکر کردم که تو دخمل ناز ما شدی...

خلاصه با کلی انرژی مثبت اومدیم خونه تا 2 هفته دیگه که باید برای چکاب برم پیشش... احتمالا میزارم 13 شهریور که بابایی همراهم بیاد...

فدای تو نیلیای من........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روزهای شیرین
31 مرداد 91 18:27
سلام مامان نیلیا! پس نی نی همون هم سن میشن لارای منم همسن نیلیای من میشه!به سلامتی انشا... با راحتی فارغ شی.


قربونت عزیزم....
انشاالله لارای شما هم به سلامتی دنیا بیاد...
روزهای شیرین
31 مرداد 91 19:05
الهییی خاله ساحل من نمیدونستم با آّ خوردن من بند نیاد! عاشقشم از الان جیگرههه
نایسل
12 شهریور 91 14:24
سلام عزیزممم اخی چه کلاهی نازیییی مبارکش باشه ایشالا


قربانتتتت......