نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

مامانی پر دردسر

1391/5/4 20:08
نویسنده : ساحل
378 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام...
امروز جواب آزمایشو گرفتم و اکویی هم که دکتر خانه بهداشت نوشته بود رفتم...
اول اکو : ... دکتر گفت خوبه... فقط گفت یه جا از قلبم مادرزادی تنگه..البته شوهر دختر عموم که پرستار اونجاست میگفت این دکتر خیلی دقیق نیست... قراره بعدا از یک دکتر فوق تخصص اکو نوبت بگیره برام پیشش اکو کنم ببینم نظرش چیه... میگم اگه مادرزادی بود من تو بچگی که اکو کرده بودم باید نشون میداد دیگه...نه؟...
بعدش آزمایش... قسمت قندش طبیعی بود... قبل خوردن گلوکز بدون ناشتایی 75 بودم و بعد 1 ساعت از خوردن 50 گرم گلوکز شد 133 ... خوب اصلا تکون نخوردم بعد گلوکز ...
اما... دیدم نوشته گلبولهای سفید خونم بالاست..من و بابایی احتمال عفونت دادیم... بعد فکر کردم که من همون روز واکسن زدم...گفتم یه دکتر عمومی که خیلی قبولش داریم اینو ببینه...اون گفت نه..عفونت ادراری داری ... 30 تا دونه سفالکسین برام نوشت که بخورم و بعد 2 هفته دوباره آزمایش ادرارمو تکرار کنم... خدا کنه با این برطرف بشه عفونتم که نه تو رو اذیت کنه نه منو...
میدونم دختر گلم که خیلی اذیت شدی امروز..از ساعت 3 تا 6.5 بودیم بیرون و از لگدهای کوچولوت میفهمیدم که خسته شدی و دوست داری بری خونه... مامانی هم که یه خورده آخرا سرگیجه و سر درد گرفته بود..ببخش مامانی...
حالا قراره هفته بعد برم پیش دکتر زنانم... آزو بهش نشون .میدم ببینم چی میگه...
خلاصه این شد ماجرای امروز مامانی..
تا بعد دختر گل من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیان کوچولو
4 مرداد 91 22:30
عزیزم ایشالله که نی نی تون به سلامتی و خوشی به دنیا میاد .. پسر من هفته ی دیگه بدنیا میاد ..
اگه دوس داشتی به ما سر بزن گلکم


انشاالله...
مبارکت باشه گلم.. حتما...
آیه ی عشق
5 مرداد 91 16:54
چرا یوهو این همه آزمایش؟؟؟
اکو؟
مطمئناً چیزی نیست و همه چی به خوشی تموم میشه عزیزم


یک شنبه بودم خانه بهداشت... اونجا برام نوشتن..منم جو گیر همه رو انجام دادم خیالم راحت بشه...
انشاالله که زود زود مامانی خوب میشه نیلیا اذیت نشه...
آیه ی عشق
5 مرداد 91 18:33
ساحل جونم بلد نیستم کلاه ببافم!!!!!!!!!
سرچ کردم همش ژته پته داره هههههههه من فقط زیر و رو بلدم

چراغ بازی رو نی نی ها خیلی دوست دارن... میگن برای هوششون خیلی خوبه
بعد جالبه اگه نور بندازی و باهاش آروم حرف بزنی فکر میکنن مادرشون نوره وای قربونشون برمممممممممممممممممم
وروجک منم مثل دخملی نانازت روزا خوابه و شبا بیداره آخ کی بشه عکساشون رو توو وبلاگمون بذاریم ببینیم این همه مدت پست های مامانی چه نی نی نازی رو میخوندیم و منتظر چه گل های قشنگی بودیم
خیلی مراقب خودت باش ساحلم... امیدوارم به زودی زود خوب بشی... نگرانِ هیچی نباش... من سه روز پیش مسموم شدم ولی عین خیالم نیست... میدونم نی نی حالش خوبه قربونش برم
وای ساحل نمیدونی چقد بیقرار سونوی 4 بعدی هستم... هم شوق دیدار هم ترس... چون سونو آنومالی و غربالگری دوم رو انجام ندادم، 4 بعدی سلامت پسرم رو تضمین میکنه


بیخیال بابا... کلاه بافتن آسونه... حدود فکر کنم 100 -110 تا چشمه بگیر... بعد همه رو از زیر بباف تا حدود 20 سانت ... بعد دو تا یکی کن تا 4-5 ردیف بعدش کور میشه... اون وقت دورشو بدوز میشه کلاه... من از مامانم یاد گرفتم... خودمم نه ژته میدونم چیه نه چیز دیگه ای..الان تو اون مدل کلاه خودم به دیوار... مدل داده من نمیفهمم چطوری تو یک رج باید 4 خط رو در بیارم!ههههه...
انشاالله به سلامتی دنیا میآن و عکس خوشگلشونو میزاریم تو وبلاگ... اون وقت میآییم مینالیم که این وروجک ها نمیزارن شب بخوابیم و فلان و فلان..نه؟!...
نگران نباش لیلا... مایکل کوچولوت خوب خوبه و تو دل مامانیش داره شیطونی میکنه..نگران نباش عزیزم...
من خودم نمیخوام 4 بعدی برم... نینیم سالمه دیگه... اذیت میشه کوچولوم...
فقط ماه بعد واسه خون بند نافش اقدام میکنم...تو هم این کارو میکنی ؟
قربونت عزیزممممممم......
الی
7 مرداد 91 12:03
سلام ساحل جون آخی برا عفونتت ناراحت شدم ایشالله که چیزی نیست ولی اگه دکتر عمومی دارو داده بهتره ببری یه متخصص هم ببینه


الی جونم ... فکر نمیکردم اصلا عفونت داشته باشم ولی خوب... خوب میشه...
تو مرجع داروها دیدم واسه بارداری ضرر نداره... این هفته میرم پیش دکتر خودم بهش میگم... قربونت عزیزم...
آیه ی عشق
7 مرداد 91 16:55
سلام ساحل جووووووووووونم
مرسییییییییییییییی... طبق آموزشت دارم کلاه می بافم... فعلا به 7 سانت رسیدم
میگمممم دونه ها رو دو تا یکی که کنم خودبخود تا برسم ردیف پنجم کور میشه؟ یا خودم بعد از اینکه 5 ردیف شد باید کورش کنم؟؟؟
واسه بند ناف هم نه عزیزم قصدش رو نداریم


تو بباف وقتی به 20 سانت رسیدی هر دفعه دو تا یکی کن..یعنی مثلا اولین ردیف بعد 20 سانتت رو دو تا یکی کن و بزار تو میله دومت بمونه... ردیف بعدی دو تا یکی باز..همین جور دو تا یکی کن تا زمانی که 2 تا دونه میمونه...اون وقت اون دو تا رو یکی کن و تموم...
آیه ی عشق
10 مرداد 91 0:47
مرسی ساحل جووووووووووووووونی دستت درد نکنه پس پیدا کردی خبرم کن بابت تبریکات ممنووووونم اتاق نی نی تاریکه، هنوز لوستر نداره، فقط یه دیواری داره و هالوژنِ ویترین... در مورد خون هم باشه همین کار رو میکنم ولی ساحل از دیشب تا حالا کمر دردم بیشتر شده... هر چند ساعت یه خورده خیس میشم برام دعا کن خاله