نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

مامانی آزمایش میشه!!

1391/5/1 12:26
نویسنده : ساحل
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیلیای مامان...

من امروز بودم خانه بهداشت.... وزنم نسبت به ماه قبل 2 كيلو اضافه شد.. قبل باداري طبق ترازوي خانه بهداشتمون 91 بودم الان 96 ام.. نميدونم والله...


طبق ترازوی خونمون وزنم خیلی اضافه نشده... کدومو باور کنم نمیدونم...

خلاصه بهم گفتن چون BMI ام بالاست قند و نشاسته و گوشت قرمز نخورم يا خيلي كم بخورم... از يك طرف ميدونم كه گوشت قرمز باعث رشد جنين ميشه..خلاصه امروز كلي حرص خوردم... من که قدیم هم خیلی گوشت قرمز نمیخوردم.. ولی به قول بابایی قند خیلی میخورم که باید کمتر کنم و یه خورده رعایت کنم...


بعدشم رفتم یه اطاق دیگه برام واكسن كزاز و ديفتري زد... گفت اگه تا 5 سال دیگه دوباره باردار شدی باید یک بار دیگه بزنی وگرنه میره تا 10 سال دیگه!
برام آزمايش نوشتن... CBC , GCT , كومبوس ... زودتر ميرم انجامشون ميدم چون بهتره رگامم رو زودتر بزنم... احتمالا امروز غروب میرم آز ها رو میدم...طبق اونچه تحقیق کردم GCT نیاز به ناشتایی نداره... نه؟!...

هفته بعد هم ميرم پيش دكترم اينها رو بهش نشون ميدم و ازش در مورد آمپول بتامتازون ميپرسم... آخه يه سري ميگن بزن بهتره ولي دكترم نداد بهم...

هفته بعد روگاممو هم بايد بزنم...


از یک طرف دیگه دکتر اونجا صدای قلبمو گوش داد میگه قلبت sharp میزنه...یک اکوی قلب هم برام نوشت...خوب قلبم خیلی زیاد میزنه ولی من فکر نمیکنم مشکلی باشه..قبل بارداری هم قلبم حدود 90 تا میزد الان شده 95 به بالا!... کلی نگرانم کردن...

واي كه من چقدر كار دارما!!

فعلا زندگی من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل خانم
1 مرداد 91 12:44
عزیز دلم ایشالا به خوبی خوشی میگذر نی نی نازت میاد بلغت نگران نباش
ادی
3 مرداد 91 15:05
الهییییی
نگران نباش عزیزم. چیزی نیست. راستی چرا باید رگام بزنی؟همه باید بزنن؟


انشاالله...
چون گروه خون من منفیه و شوشو مثبته باید بزنم که اگه نینی منفی بود آسیب نبینه...
آیه ی عشق
5 مرداد 91 16:56
ای واییییییییییییی
منم باید کزاز بزنم
همش امروز فردا میکنم!!!

دکی منم برام بتامتازون ننوشت


برو بزن... واسه من جاش 2-3 روز درد میکرد الان راحتم...
نپرسیدی چرا بعضی ها بتامتازون مینویسن بعضیها نه؟!...
چهارشنبه میخوام برم دکتر..30 هفتم تموم میشه..ببینم چی میگه!