نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

گل دخترمون صاحب اسم میشه...

1391/4/28 12:02
نویسنده : ساحل
645 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم...

چند وقت بود بدجوری در به در اسم بودیم... خلاصه هر روز یک اسمی داشتی و باز فردا از اون اسم خوشم نمیاومد...

امروز دیگه تصمیم گرفتم اول یه لیست از اسمهایی که خوشم اومد درست کنم... شد این:

آيسان
آوينا
رسپينا
سابرينا
مهتا
وانيا
ويانا
نيليا
مهراوه
پرنيان

بعد همه این اسمها رو اس ام اس کردم به بابایی... آخه بابا از صبح رفته سر کار...

خلاصه بعد از یک مدت بابایی جواب داد که ...

زنگ زد دوباره بهم که این اسم خیلی قشنگه... من خیلی خوشم اومد..از لفظش .. از بیانش...

خلاصه فعلا تصمیم من و بابایی شد که اسمتو بزاریم :   

هنوز این اسمو به هیچ کس نگفتیم و از کسی نظر نپرسیدیم... فکر نمیکنم باهامون مخالفت کنن..اسم دختر خودمونه خوب!... خودمون هم انتخابش میکنیم...

خلاصه نیلیای عزیزم امیدوارم این اسمو دوست داشته باشی و برات خوش یمن باشه...

فدات میشمممممم نیلیای مامان......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان و بابا
28 تیر 91 12:21
اخییی عزیزم مبارک باشه
اسم قشنگی براش انتخاب کردین


مرسی عزیز...
خاله جون
28 تیر 91 12:47
سلام گلم اسم خیلی قشنگی انتخاب کردی
انشاالله نی نی نازت همیشه سالم باشه
پیش ما هم بیا خوشحال میشیم


ممنونم...حتما...
آیـه ی عـشـق
28 تیر 91 13:20
مبارررررررررررررررررررک باشه اسمِ خیلییییییییییی قشنگشششششششششششششش
واقعا اسم زیبائیه...

توپ پلاستیکیه جریان داره و عمداً گذاشتم اونجا
اوایل بارداری -فکر کنم هفته ی 6...7 اینطورا بود، خواب دیدم که همسری برام توپ پلاستیکی آبی خریده آورده خونه...
بیدار که شدم خواب رو براش تعریف کردم و گفتیم حتما نینی پسره...
بابایی هم زودی رفت عین همون توپ رو خرید و آورد خونه... کلی با هم شوت بازی کردیم


خدا کنه این اسم بمونه...باز دلمونو نزنه... دارم به اسم صداش میکنم که عادت کنم!...
پس بگو..مامان و بابا کوچولو شدن...هه ... لیلا .. خیلی باحالی... حالا گذاشتین دنیا اومد اونم شوت بازی کنه؟!...
آوا
28 تیر 91 19:52
عزيزممممممم مباركه پرنسس نازت باشه. هم خريدها و هم اسم. اسم خيلي قشنگيههههه.
من كه هنوز تو اسم موندم.

راستي ميتونم لينكت كنم؟؟؟؟؟اگه آره تو وبلاگم بهم اكي رو بده. مرسيييي

ممنونم عزیزم... میدونم چی میگ.ی... انتخاب اسم خیلی سخته...
حتما ...
ادی
29 تیر 91 23:19
ساحل خیلیییییییییییییییی اسم قشنگیه. نامدار باشه عزیزم
الی
2 مرداد 91 23:50
مبارک باشه اسم خیلی نازی داره دختر گلت ایشالله نامدار باشه


ممنون الی جونم...
انشاالله آندیا جون هم به سلامتی بزرگ بشه...