نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

دندون سری

1392/6/10 11:20
نویسنده : ساحل
416 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی گلم..

دیروز جشن دندونیت بود..اینم دو تا عکس از دیروز:

این یکی از دیگ های آش:

اینم دختر گلم که به زور تونستم ازش عکس بگیرم:

آخر جشن دیروز هم آهنگ گذاشتیم که فکر کنم تو خودت از همه بیشتر رقصیدی....

دو تا کلمه جدید یاد گرفتی : تو عکس ها به آدم ها اشاره میکنی و میگی " کیه ؟" و وقتی چیزی میبینی که توجهتو جلب کرده میگی " چیه ؟"

میگیم گربه چی میگه، میگی " مَ مَ "... البته در هر بار بیشتر از یک بار جواب نمیدی!!

گاها هم در جواب هاپو چی میگه میگی " ها ها "...

من فدای تو بشمممممممممممممممممممم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خورشید
10 شهریور 92 11:39
سلام عزیزم خوشبحالت منم خیلی دوست دارم این روزهارو تجربه کنم با ارزو موفقیت برای شما


انشالله عزیزم...
ثنا
12 شهریور 92 16:37
سلام ساحل جون. خوبی؟ منو یادته.

ماشالله نیلیا حسابی بزرگ شده ها. همیشه وبلاگت رو میخونم. خدا دخترت رو برات حفظ کنه.
دختر منم الان شش ماهشه.


آره که یادمه عزیزم...
بچه ها زود بزرگ میشن ها...
خدا حفظشون کگنه...
خاله مریم
25 شهریور 92 17:45
سلام عزیز دلم ،
خوبی ؟ ؟
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
فداش بشم ،
این عکس آخر چقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر شبیه توئه
اصلاً مو نمی زنه ها ...
ببخشید من کم میام نت عزیز دلم ....
یکم مشغول کارهای درسی ام و مسافرت هم رفتیم ....
دلم برای تو و دخملم یه ذره شده بود .....
دوست دارم ....

اتفاقا نگران شده بودم کلی که کجایی....
خوش گذشت؟
گاها خیلی شبیه منه ولی گاهی خیلی شبیه نیماست....
ما هم این هفته میریم سفر..اگه پست نزاشتم نگران نشو...

خاله مریم
28 شهریور 92 14:53
فدات بشم ، همیشه به سفر ، حسابی می بوسمتون ، عزیزای من ، راستی من اول حجم آهنگ رو کم می کردم و بعدش آپلود و بعد هم ساخت کد تو یکی از سایت ها، اما حالا این سایت ، کد موزیکشو داره : http://music.paeizi.ir/22--%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9// اگه خواستی برای دخملم بذار