نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

دندون

1392/5/4 12:08
نویسنده : ساحل
306 بازدید
اشتراک گذاری

مامانیییییییییی..........

دیشب موقع افطار وقتی داشتی آب میخوردی صدای ملایک تک تک رو برای اولین بار شنیدم!... چقدر لذت بخش بود..

امروز هم دهنتو نگاه کردم دیدم سر یک دندون کوچولو از اون تو معلومه.... دندون جلو پایین سمت چپی.... واییییییییییی........

 

مامانی فقط زودتر خوب شو.... لذت شنیدن تک تک با سلامتیت برام خوبه.... بردیمت دکتر گفت حساسیته و نمیدونم این چه حساسیتیه که گاها سرفه های خشک میکنی.... البته من و مامان من و خالم هم دچار شدیم...جوری که الانا وقتی دارم شیر میدم خارش گلوم بیچارم میکنه...دیشب که موقع شیر خوردنت ساعت 1 شب سرفم گرفت تو از ترس پریدی و تنت میلرزید..کلی حرف زدم تا آروم شدی...

 

غیر اون مورد خوشحالی بعدی حرکتته... تا الان 3 قدم رو میتونی بدون کم برداری و یهو می افتی... تصور حرکت نیم وجبی مامان خیلی لذت بخشه... فقط برای حفظ تعادلت خیلی پاهاتو از هم باز میکنی... هههههههه.......

 

اینم یکی از آخرین عکس هات :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطمه مامان وانیا
4 مرداد 92 12:15
ماشالا به نی نی ناز لطفا به وبلاگ من سر بزنید، اگه از نی نی شکموی من خوشتون اومد بهش رای بدید کدش 795 هست که باید به 20008080200 ارسال بشه با تشکر
ادی
4 مرداد 92 12:59
مبارک دندونش باشهههههههههه ای جان دلم. حساسیتش هم زود زود خوب میشه ایشالله. همیشه تنش سالم و سلامت


من فدات عزیزم...
خاله مریم
5 مرداد 92 2:34
سلام عزیز دل خاله ،
خوبی ؟؟
کی آلرژی پیدا کرده ؟
مامانی یا تو ؟
ای جانننننننننننننن
عکسشو ، عزیزکم...
رویش اولین مرواریدت مبارک نیلیای خوشگل خاله


هر دومون... ولی میدونی بیشتر شبیه سرما خوردگیه... هنوز خوب نشدیم...1 هفته میشه!!
قربونت برم...
خاله مریم
5 مرداد 92 2:36
شلبالشو .............
خاله مریم
5 مرداد 92 17:45
عزیز دلم، فداتون بشم ،
خب باید برای کنترل حساسیت چیکار کنی ؟

کد به دستت رسید ؟ میتونی بذاری ؟ آهنگ ای جونم سامی بیگیه


قربونت عزیزم... فعلا دکتر دارو داد بهش میدیم بهتر شده به نظرم....
نه...کجا گذاشتی کد رو ؟ از همونجا بگیرم بزارم... مرسی عزیزززززززززم.....
مریم (مامان ِ ترنم!)
7 مرداد 92 12:46
سلام ساحل جون،
بهترین انشالا؟!
چییررا دیگه نی نی سایت نمیای؟؟!؟
دیگه ما رو دوست نداری؟؟!
چند روز پیش یادت کرده بودم.
دیروز هم صفورا سراغت رو میگرفت.
بیا پیشمون...
نیلی جونم رو بماچشش...


من همتون رو دوست دارم... همیشه هم میآم ولی خوب کبوب ها کمترمیآم...
حتماعزیزم...
الی مامی آندیا
8 مرداد 92 0:56
دندون کوچولوت مبارک خاله . دستت رو سر دختر من که پیر شد و هنوز دندون نداره


عجله نکن الی جونی..یه جا خوندم تا 2 سالگی عیب نداره.... نکتش اینه که فعلا گازت نمیگیره!!
خاله مریم
8 مرداد 92 18:18
خصوصی گذاشته بودم برات ...
خودم درستش کرده بودم ،
بازم می سازم برای عزیز خاله ...


فدات بشم...منتظرم...
خاله مریم
9 مرداد 92 16:45
اینه عزیزم :
.::AvA::.


لینک نیست مریمی...
میتونی بهم میل کنی :
javoonha@yahoo.com
خاله مریم
9 مرداد 92 16:48
عزیزم؟ ؟
یادته ؟
http://uploadtak.com/images/z426_b897a42a982366102496.jpg


آرههههههههه...........