نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

10 ماهه

1392/5/13 16:30
نویسنده : ساحل
366 بازدید
اشتراک گذاری

نیلیا مامان...

 

 

دیروز 10 ماهگیت هم تموم شد.. با وزن 9800 ... خوب بود..فکر کردم به خاطر مریضی این ماهت وزنت کم شده...

از توانایی های دخترم بگم...

در حد 2-3 متر راه میره... وقتی عجله داره چهار دست و پا میره...

گاهی که براش میرقصم دستاشو باز میکنه که بیاد بغلم دوتایی با هم برقصیم...

اکثر اصوات رو تقلید میکنه... کلمه هایی که میگه تا الان : بَ بَ ، ما ما ، دَ دَ ، نَ نَ ، جوجو ، اقو (!)، تاتا

تاتا رو زمانی که دستشو میگیریم و راهش میبریم میگه...

دخترم غذا خوردنش خیلی خوب شده..اکثر اوقات غذا خوردن با چنگال رو ترجیح میده... دارم سعی میکنم میهوه هم با چنگال بهش بدم...

گاها حرفتو گوش میده...

فعلا چیزی یادم نیست..نیلی هم نمیزاره...

فعلا............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مریم
15 مرداد 92 1:34

عزیزدلم ،
می بوسمش ...............
حتمن میل می کنم برات ، وقتی میل کردم بهت می گم


فدات عزیزم...
روزهای شیرین
16 مرداد 92 2:40
نیلیای خوشمل خاله ماشا... خیلی باهوش و فعاله کوچولوی چشم قشنگ انشا... همیشه خوشبخت و سالم باشی


فدات مامانی لارا...
شهرزاد
23 مرداد 92 3:08
سلام خانومی یه سوال
شکا به تازگی با هواپیما سفر نکردید!؟ من چند روز پیش تو هواپیما یه بچه با مامانش دیدم که اون بچه با نیلیا جووون مو نمی زد !


سلام...
نه عزیزم...ما از مرز خونمون فراتر نرفتیم....
احتمالا همزادش بود!!
رومینا
27 مرداد 92 18:14
نیلیا جونم 10 ماهگیت مبارک باشه حسابی واسه همه دلبری میکنی ااااااااااا