نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

تقدیم به خاله مریم...

1392/4/24 19:44
نویسنده : ساحل
379 بازدید
اشتراک گذاری

خاله جون...

اینم یک عکس جدید از من :

 

من این روزا تا میگن دست دست ، دست میزنم... میگم ماما .... از دیشب هم یه کم سرما خوردم که امروز بودم دکتر... ولی حال عمومیم خوبه فقط آبریزش بینی دارم...

طرز چار دست و پا رفتنم هم تغییر کرده...یه جوری بین راه رفتن و چهار دست و پا حرکت میکنم.... مامان و بابا میخندن گاهی به این حرکتم...

اکثر اوقات منو باید از زیر میز زیر مبل و گوشه ها پیدا کنن..آخه اونجا خیلی خوش میگذره...

چند وقت هم هست تو تخت خودم دوست ندارم بخوابم...تو تخت مامان و بابا میخوابم..اینقده کیف میدهههه...

خلاصه که خاله جونم..خیلی دلم برات تنگ شده.... خیلی هم شیطون شدم ... کلی بازی

گوش و باهوشم من...

دوستت دارم خاله...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیررضا
24 تیر 92 19:50
سلام چه دختر نازی دارین خدا واستون حفظ کنه به ما هم سر بزنید.
خاله مریم
27 تیر 92 0:48
ای جااااااااااااااااااااااااانننننننننننننننن
خاله فدات بشه ...
دتلی خودمی!
عسلی خودمی!
خاله فدات
ماشا... خوشگل من ، به به چه لباس نازی.........
ای شیطون بلا .... عزیزدلممممممممم
یه عالمه می بوسمت ............
ماچ آبـــــــــــــــــــــــــــدار


فدات مریم جونم...
خاله مریم
27 تیر 92 0:49
فدای تو و مامانی بشم ....
خاله مریم
27 تیر 92 0:56
معلومه که باهوشی عزیزدلم ، ، ، منم عاشقتم ، از ته دلم عاشق تو و مامانی