نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

تاریخ تولد نیلیا جونم...

1391/7/9 15:57
نویسنده : ساحل
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر مامان...

امروز آخرین ویزیت دکترمون بود... معاینه کرد ( یه خورده درد داشت ولی تحمل مامانی زیاده! )...

گفت دهانه رحم 2-3 سانتی بازه و میتونه حتی امروز هم زایمان کنه...

ولی تاریخ زایمان رو انداخت همون تاریخی که دوست داشتم... 12 مهر 91 چهارشنبه...

قرار شد 8 صبح باشم بیمارستان شفا...

گفت البته تا اون روز ممکنه دردت بگیره... اگه گرفت برو بیمارستان.... امیدوارم همه چیز طبق برناممون پیش بره...

در مورد بیحسی و بیهوشی هم ازش پرسیدم..گفت بیهوشی واسه خودت بهتره بی حسی برای بچت بهتره.... هر کدوم دوست داشتی..گفت اگه غذا بخوری بی حست میکنیم اگه غذا نخوری و ناشتا باشی بی هوش...

حالا یه 2 روزی وقت دارم فکرهامو بکنم... میدونم سلامتی تو خیلی برام مهمه ولی از بی حسی میترسم..از استرسی که ممکنه موقع عمل بیاد سراغم..از سردردی که برای بعضی ها پیش میآد...

از یک طرف بی حسی اون خماری های بیهوشی رو نداره..تو بی حسی و میتونی تولد کوچولوتو ببینی.... واس دارم وسوسه میشم که اولین نفری باشم که میبینمت... احتمالا بیخیال بی هوشی میشم و میرم واسه بی حسی...

خلاصه که 3 روز مونده به در آغوش گرفتن تو...

قربونت بشه مادرررررررررررر..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روزهای شیرین
9 مهر 91 18:44
واییییییییی ساحال جونم هم داره نی نی شو کم کم دنیا میاره!!!
ببین حالا من از همه عقب ترم دیگه!!!
انشا... به سلامتی حتما الان خیلی هیجان داری نههههه


هیجان که آره دارم ولی بیشترش استرسه... از عمل و بعد عمل !... ولی دارم سعی میکنم بیخیالی طی کنم...
انشاالله زود زود نوبت تو که بری و لارا خانومو دنی
ادی
10 مهر 91 18:18
وووووووووووووای ساحل. قلبم داره تند میزنه. کمتر از دو روز دیگه .........
از عمل اصلا نترس. هیچ عمل خاصی نیست.
اخ جون.


یعنی من فدات بشمممممممممم که اینقدر به فکرمیییییییی........
هرگز فراموش نمیکنمت ... سعی میکنم زود زود بیام عکس بزارم ( تو ف . ب برادر شورهم قراره بیاد بعد عمل عکس بزاره!)
زهرا از نی نی وبلاگ213
11 مهر 91 8:41
سلام مامان مهربون .اتفاقی به وبت اومدم پیشاپیشتولد پرنسس کوچولو رو تبریک میگم خیلی برات خوشحالم حس خوبیه مادر شدن منم دقیقا سه ماه پیش برا بار دوم تجربه ش کردم برات دعا میکنم به سلامتی نی نی نازت بیاد تو بغلت عزیزم این گل هم از طرف ما قبول کن