نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

خرید های جدید دخترم...

1391/4/19 10:23
نویسنده : ساحل
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان...

یه سری خرید جدید داریم که عکسشونو میزارم برات:

خاله ی مامانی از همدان واست خرید... گفت مژدگونی اینکه بهم خبر دادی بعد سونوگرافی نینیت دخمل نازه...

 

یک دونه جغجغه دیگه..من خودم اینو دوست دارم!!

 

استیکر... بچسبونم رو تختت یه خورده بچه گونه تر بشه... میدونی 29 ام تختتو سفارش دادیم تا امروز هنوز حاضر نشده... مامانی ملت دروغگویی داریم... خودش میگفت 1 هفته دیگه میآریم!!

 

یک لباس بیرونی که دیروز برات خریدیم... واسه جشن 10 روزگیت...اگه اندازت بشه!! ( شاید یه خورده گنده گرفتیم )... با جوراب شلواری سفید تنت کنم..البته یک دونه بلوز سفید آستین بلند هم واسه زیرش میگیرم که سرما نخوری توی مهر...

 

پتو اسپانیایی دختر نازم...

 

اینم آویز تخت دخترم... عکسو از پشت جلدش گرفتم... آخه سخت بود ببندم دوباره باز کنم گفتم حاضر و آماده !!

یه چیز کوچولو..خیلی بلا شدی ها... دیشب عمو و مامان بزرگت خودشونو کشتن تکون بخوری نمیخوردی.. تا اونها دستشونو از رو شکمم برمیداشتن تو تکون میخوردی.. میخوای حال ملتی رو بگیری..نه دخترک مامان ؟

خلاصه بابایی عاشقته..همیشه میپرسه نینی تکون نمیخوره؟ میگم میخوره.. جدیدا صبح ها بیدارم میکنی.. مخصوصا اگه به پشت بخوابم فکر کنم سختته که سریع لگد میزنی... یهو میفهمم آی... بچم داره اذیت میشه به پهلو میخوابم تو آروم میشی... یعنی چقدر تو ناز داری عزیززززززم.....

خیلی دوست داریم مامانی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ادی
19 تیر 91 13:22
مبارکش باشه. به سلامتی. وای ساحل این بغل نوشته 93 روز دیگه موندده. ایشالا این سه ماه هم به راحتی سپری کنی عزیزم.


ممنونم دوست خوبم...به زودی وبلاگ تو رو ببینیم پر از لباسهای خوشگل نینیت... آره ...فکر کن... تازه زودتر هم میشه... گاهی اینقدر سترس میگیرم... از پس یه بچه بر میآم... میتونم زایمان خوبی داشته باشم..حوصله میکنم از خوابم برای بچم بزنم...خیلی به این چیزا فکر میکنم...
ادی
21 تیر 91 14:04
معلومه که میتونی عزیزم.من خوابالو تر از خواهرم ندیده بودم تو زندگیم. انقدر راحت کنار اومد با بیخوابی. به سلامتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوووس برای دخمل نازت


انشاالله که منم بتونم از پسش بر بیام!...
قربونت عزیزززززم......