نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

نینی ما ..

1391/4/11 0:01
نویسنده : ساحل
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گل من...
امروز رفتیم سونو ... ساعت 4-7 گفتن بیایین بشینین تا بفرستیمتون تو.. ما هم 4 بودیم اونجا..ساعت 5 نوبتم شد و رفتم تو رو دیدم... خیلی باحاله سیستم ضربه هات.. پاهاتو تو شکمت جمع کردی و هر وقت دوست داشتی پاتو باز  میکنی و رها میکنی!...این میشه ضربه تو...
و اما ... بالاخره افتخار دادی و فهمیدیم نینی گلمون چیه... "دخترم" خیلی دوستت دارم مامان....
این هم جواب سونوی سلامت جنینون :


خدا رو شکر مشکلی نداشتی و سالم و سلامت داری روند رشد طبیعیتو تو دل مامانی طی میکنی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مرمر
11 تیر 91 0:41
سلام عزیزم ایشالا که همیشه خوش باشین منم دخمل خیلی دوست دارم
آیـه ی عـشـق
11 تیر 91 2:10
وای جنسیت نی نی شیطون مبارکهههههههههههههههههههههه


آره دیگه... معلوم شددددددد......
آیـه ی عـشـق
11 تیر 91 16:33
واقعا از همراهیت ممنونم ساحل
نمیدونی کامنتات چقدر بهم آرامش میدن...

این بار مطمئنم کسی اعتراض نمیکنه... ولی نمیدونم بهشون بگم یا نه؟
نظرت چیه؟؟



قربونت بشم عزیزم...
به نظرم بزار یه مدت بگذره ... بعد بگو..یه مقدار تب و تاب ارسطو بخوابه و بعد توی یه مهمانی بهشون بگو نظرشونو بگن...
ادی
12 تیر 91 13:18
هوووووووووووراااااااااااااااااا درست حدس زدمممممممممممم


قربووووووووووونتتتتتتتتتتتت.............
نسترن
12 تیر 91 15:57
ای جانم دختر دختر قند عسل خاله انشالله به سلامتی دنیا بیای بووووووووووووووس


انشاالله نسترن جونممممممم.......
آیه ی عشق
13 تیر 91 16:56
آره خاله جون مایکل کوچولوئه
ازدواج ما بخاطر یه سری مشکلات ارث و میراث 6 سال بعد از خواسگاری انجام شد(سال 87)
امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشین ساحلی مهربون و عزیزم


خوشملههههههه...... پس اینجوری شد... آخی نازیییییی....
تو هم همیشه خوشبخت باشی دوست جون خودم.....
آیه ی عشق
13 تیر 91 16:56
راستی روزهای زندگی رو ندیدم
پس کوچه های شمرون بد نبود...


ازش تعریف زیاد شنیدم... میگن خیلی قشنگه... للا حاتمی بازی میکنه توش...
الی
17 تیر 91 12:11
وای تبریک میگم بالاخره فهمیدی نی نی چیه ؟ خیلی خوشحال باش خدا کسایی رو که خیلی دوست داره بهشون دختر میده مثل من و تو هههههههههههه


آره دیگه..بالاخره این نینی از خر شیطون پایین اومد...
من که خیلی خوشحالم... امیدوارم دخمل گلت و دخمل گلم سالم به دنیا بیان...
الهام
8 مهر 92 11:29
سلام سیسمونی که قشنگی گرفتی ، ببخشید این پتو نوزادی اسپانیایی را از کجا و چند گرفتید ؟


تقریبا همه جا دارنش...
من 35 گرفتم ولی قیمت کردم امسال 25 بود تو تبریز!