نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

خرید سیسمونی

1391/3/26 11:22
نویسنده : ساحل
2,146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دل من...

دیروز با باباییت و مامان خودم رفتیم یه سری دیگه از خرید هاتو انجام بدیم... این مامانی من یه خورده دیر قبول میکنه بیاد ولی نهایتا تونستم راضیش کنم بیاد... رفتیم و یه سری خورده ریز برات خریدیم..جمعا 196 تومن شد... یه سری دیگه میمونه میخواییم فردا بعد از ظهر بریم برات بخریم...

این خریدهای دیروزت:

شیر دوش - قاشق سر نرم - جغجغه هات - شیشه شیر - پستونک

 

کیسه خوابت.... مدل های دیگش عکس گاو و زرافه داشت..من از این خیلی خوشم اومد..اینقدر نرمهههههه.........

 

حوله حمومت...4 تیکه هست ولی نمیدونم فایده پیش بند توشون چیه!! هه :...

 

سرویس خوابت برای بیرون... بالشت و تشک و پتو ... لایکو اصل!...

 

اینم سرویس خوابت واسه توی تختت... شامل روتختی و بالشت و پتو..اونم لایکو اصل!...

 

خلاصه این شد خریدهای دیروزمون..نمیدونی چه لذتی داره خرید واسه تو... وقتی آدم تو رو توشون تصور میکنه با اون دست و پاهای کوچیکت... من فدات هم میشم...

قربونت برم خریدهای بعدی هم باز عکسشونو برات میزارم...

خیلی دوستت دارم کوچولوی من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آیـه ی عـشـق
26 خرداد 91 13:15
چه خوشگلـــــــــــــــــــــــــــن
آفرین مامانی ِ باسلیقــــــــه


تو که خوش سلیقه تری آبجی جونی...
قربونت ........
ادی
26 خرداد 91 14:06
مبارک باشه عزیزم . به سلامتی و دل خوش. راستی چرا اینا ابیین؟ نکنه نی یی پسمله؟ قربونش بره خالش. اخه قدیما که سونو نبوده میگفتن بچه هر چی باشه وسیله هاش نا خوداگاه اونطوری میشه. برای تو هم که پسرونست . هر چی هست سالم باشه


نه ادی جونم... نینی احتمالا دختره... ولی من عاشق رنگ آبیم..دوست ندارم بعدا بچم چون دختره یا پسره بگه فلان رنگ رو نمیتونم انتخاب کنم... بیشتر دوست دارم خوشگل باشه..رنگ بندی کلا برام مهم نیست!!
آیه ی عشق
19 تیر 91 16:52
سلام ساحلِ خوبم...
چطوری عزیزم؟ گل دخمل شیرین عسل خوبه؟ حسابی توو فکر اسمی نه؟؟؟
درباره ی کتاب... اشکال نداره که نمیخونی، ولی توصیه میکنم حتما این کتاب رو داشته باشی
روزی روزگاری حتماااااا بهش مراجعه میکنی، واقعا مفیده
اینقدر دردسر بچه ها و راه حلشون هیجان انگیز و بامزه ست که یه نفس 100 صفحه رو خوندم!!!
چه خبرا؟؟؟


آره خیلی شیرینه..وقتی یهو با کلش میکوبه زیر معدم یا با پاهاش میکوبه تو مثانم به همین فکر میکنم که عاقبت پا و سر ناز تو رو که من میبینم!... همه تهدید کردن گازش میگیرن از بس این بچه وروجکه!!
اسم که آره... هر دفعه یه چیز دوست دارم..نمیدونم تا اون موقع اسم نینیم چی میشه!
ببینم چطوری میشه... الان دوباره دارم کتاب هری پاترمو میخونم..اینقده برام لذت بخشه..هر کتابشو بیش از 5-6 بار خوندم..الان بعد 4 سال دوباره اومدم سراغش!.. هه .... خبری که فعلا نیست... 6 ماه تموم شده و در انتظار سپری شدن بقیشیم!!
آیه ی عشق
24 تیر 91 13:58
چه فکر خوبی... مرســــــــــــــــــــــــــی...
امیدوارم اینجور باشگاه ها و ورزشگاه هایی رو بتونم پیدا کنم تا نی نی پیش خودم باشه

چه خوب که کتاب خوندن رو شروع کردی


انشالله که پیدا میکنی و راحت میشی دوست جون خودم...
هه... کتاب رمان!... اونم چی ؟ هری پاتر.. من عاشقشم!