نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

لباس سیسمونی95% تموم میشه!

1391/3/23 19:31
نویسنده : ساحل
421 بازدید
اشتراک گذاری

لباس هاتم خریدش تموم شد!...

فقط یک دونه آستین بلند سایز 3-6 ماه + دو تا سرهمی کاپشنی اگه تونستم پیدا کنم + جوراب واسه 3-6 و 0-3 ماهگیت ...باید بگیرم که دیگه تکمیل بشه خرید لباس ها ...

امروز با کلی خوشحالی برات این لباس ها رو گرفتم..

ببخش مامانی... من نمیخوام خیلی هزینه کنم برای لباس خونگیت...بعدا که معلوم بشه تو چی هستی واست یه چند دست لباس خوشگل بیرونی هم میگیرم عزیزم...

این زیر دکمه دارات :

این بلوز و شلوار ستت:

این ها هم دو تابلوز آستین بلند برات که تو زمستون سرما نخوری:

 

فقط خدا کنه اون قدر تپلییییییی نباشی که این لباس ها اندازت بشه که تو خوشگل خودمو توشون ببینم و لذت ببرم عیز دلم.. فقط یه نکته ای خنده داره..اونم اینه که هر جا میرن میگن دختر یا پسر .. منم میگم نمیدونم... بعد همش فکر میکنم اونها چه فکرهایی که نمیکنن... چه مامان و بابای عجولیییی.....

من فدات میشم عزیزممممممممممممممم.......

دوستت دارممممممممممممممم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
23 خرداد 91 20:00
سلام مامانی
ببخشید نی نی تو الان پنج ماهه معلوم نیس جنسیتش چیه؟ عجیبه دیر نمونده؟
من هفته 13 هستم الان نی نی م پسره
شاید دختره که دیر مشخص شده
ایشالا هری باشه سالم بیاد بغلت


نه خوب...آخه مامان نینی یه خورده چاقه... 4 ماه تموم بودم رفتم دکتر گفت به خاطر چاقیت نشون نمیده جنسیتش... اون دفعه هم که جنسیتش افتاد پشت نافم بازم معلوم نشد... 6 ماه تموم حدودا میخوام برم سونو دوباره.... فرقی که ند اره چی هست... نه؟؟
masome
23 خرداد 91 20:23
سلام مامان اینده.ایشاالله به سلامتی کوچولوتونو به دنیا بیارید


قربونت عزیزممممممممم.......
آیـه ی عـشـق
24 خرداد 91 22:12
سلام ساحلــــــی
چطوری؟؟؟
مرسیییییییی از تبریکـــــــــــــــت...
خیلی خوبه که لباس های نی نی نازنازی داره کامل میشه... مبارککککککککککککککش باشهههههههههه... به سلامتی تنش کنه بوووووووووس
درشت ترین قطعه سرویس خوابه، اون رو که بخری دیگه خیالت راااااحتِ رااااااااحت میشه



قربونت برم عزیزم... آره خیلی خوبه... فعلا لباس دیگه نمیگیرم تا دنیا بیاد ... هه...یه وقت دیدی یه نینی توپولیشو خدا بهم داد کلا همه چی رو دستم موند!!....
هفته دیگه شاید برم واسه خرید تختش ... نازییییییی.....
آیـه ی عـشـق
24 خرداد 91 22:17
اینترنتم چند روز قطع بود


نگران شده بودم عزیزممممممممممم......
آیـه ی عـشـق
24 خرداد 91 22:23