نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

باز هم سیسمونی... نینی شیطون ...

1391/3/29 11:28
نویسنده : ساحل
1,787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دل مخفی مامان...

خوبی عزیزم ؟

دار الان تو دلم تکون میخوری و مامانی رو غرق لذت کردی... خیلی خوش میگذره اون تو بهت ؟ فکر کنم این بار رفتم سونو بهم بگن تو 900-1000 گرمی ناناز منننننننننننن...........

راستی برای 10 تیر نوبت گرفتم... فکر کن از الان که نوبت گرفتم بهم بین مریض وقت داد... خانوم دکتر داره میره سفر بعد 12 تیر ... منم دیگه باید این سونو انجام بشه گفتم عیب نداره... البته تجربه ثابت کرده بین مریضش هم بیشتر از 1 ساعت طول نمیکشه... فقط من فدات میشم... این بار بهمون خودتو نشون بده... بابا کوچولوم آبرومون رفت... همه جنسیت نینیشونو میدونن الا من بیچاره.... هه...

راستیگفتم سیسمونی..چند روز پیش رفتیم بازار یه 4 قلم دیگه وسیلتو خریدیم... فدات بشم که چیز زیادی قرار نیست برات بگیریم!!هه !...

این تشک تعویض اصلیت..فکر کنم یه هوا دخترونه شد.. عیب نداره..درست میشه دیگه!! ....:

این تشک تعویضت برای داخل ساکت که نازک تره :

این ساکت :

اینم کیسه آب گرم واسه وقتی که خدای نکرده دل درد گرفتی توشو آب گرم بریزم بزارم رو دلت دردت خوب بشه:

عزیزم من و بابایی خیلی دوستت داریم... وقتی از تو با بابایی حرف میزنم درخشش چشمش خیلی قشنگه...

راستی دیشب بابایی تونست بالاخره با دستش تکونتو حس کنه... دیشب شیطون شده بودی از ساعت 7-8 شب تا خود 12.5 که بخوابیم شیطونی میکردی.. بابایی هم غافلگیرت کرد و تونست حست کنه..

میگم غافلگیر چون تو نینی باهوشی هستی... تا کسی بهت خیره میشه یا دستشو میزاره رو شکم مامانی که حست کنه تو انگار نه انگار داشتی تکون میخوردی... جیکت در نمیآد.. حالا اون طرف نگاهش برداره یا دستشو برداره تو دوباره تکون خوردنتو شروع میکنی... من فدای این همه استعداد تو ناززززززززم....

تا دیدار بعدی بوووووووووس جیگرم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آیـه ی عـشـق
29 خرداد 91 14:47
وای تبریککککککککککککککککککککککککککک
چه خوشرنگگگگگگگگگ
چه مامان فعالی هستی... ای ول داری والا



قربونت برم من ... عزیزمیییی......
بابا تو هم شروع کن که زودتر تموم بشه...توی اوج گرما خرید سخت میشه بعدا!!
نایسل
29 خرداد 91 14:49
مبارکککک باشه خیلی قشنگ و باسلیقه است


ممنونم عزیزم...
مامان آوا
29 خرداد 91 19:24
مباركههههههههه.
آیـه ی عـشـق
29 خرداد 91 21:55
ساحلی مامانم اجازه نمیده بخرم
میگه ""خودم میخرم و میارم، شما حق ندارید خرید کنید""!
شدیداً اعتقاد داره سیسمونی با خانواده ی دختره و اصلا زیر بار نمیره

نگران نباش... من فقط یه سری از لباسهای نینی رو خودم خریدم..بقیشو مامانم گرفت...اوه اونقدر جا هست که ... باید بخریم... عیب نداره..اونها هم نوشونه دوست دارن خودشون خرید کنن...
آیـه ی عـشـق
3 تیر 91 12:55
کجایی مامان جونی؟
چرا ننوشتی واسه نی نی تخت خریدی؟ بیا دیگه


اوخ..یادم رفت ماجرای جدیدو بنویسم..
چشم الان....