نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

رخ نمایی

1391/3/18 0:02
نویسنده : ساحل
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دل مخفی مامان...
فکر کن..امروز با کلی استرس و خوشحالی بعد از خوردن آش دندونی دختر خاله ات ( نی نی دختر خاله مامان ) رفتیم که تو رو ببینیم...
دکتر هی این طرفی کرد مامانو هی اون طرفی بعدشم با خنده گفت باسن مبارک عزیز دل مامان و بابا افتاده پشت ناف مامان و بنابراین 3-4 خط سیاه رنگ روی کوچولو افتاده... نمیشه دید که جنسیت نینی چیه... فکر کن حالا مامانی شوک که 5 ماه من تموم شد هنوز معلوم نیست ؟ خلاصه ما هنوز سرکاریم و تو لذت ببر که هنوز میتونی ما رو دور اون انگشت کوچولوت بچرخونی... فکر کن... کل خانواده بودن هنوز مهمانی خونه خاله... همه چشا به دهن مامان بزرگ که مامکان بزرگ گفت معلوم نیست!! ... خوب ما رو گذاشتی سر کار ....
خلاصه از چیزای دیگه بگم که خوب خوبی... دکتر از همه چیز راضی بود... وزن من یک ماه پیش 88 بود که امروز 91.5 شدم... یه خورده به نظر خودم زیاده باید جلو شکمم رو بگیرم وگرنه تا آخر بارداری از در تو نمیآم!! هه...
وزن شما هم شده بود 556 گرم .. که فکر کنم یه خورده توپولی هستی ... اون وقت حالت قرارگیریت تو شکم مامانی هم سر به پایین بود برای اولین بار...

خلاصه همه چیزت خوب بود و ما کلی ذوق کردیم ... حالا عیب نداره... قرار بعدی سونو شاید نشون دادی خودتو..اگه ندادی که کلا منتفی میشه تا موقع زایمان... اگه 10 تیر نشون دادی خودتو که هیچ وگرنه دیگه از هیچ دکتری نمیپرسم...بسه تا حالا 2 بار بیخود سونو کردم نشون ندادی دیگه...

خلاصه این بود ماجرای امروز من و تو و بابایی... راستی فیلم هم ازت گرفتیم که تو کامپیوتره ... جاش اینجا نیست بزارم... کیفیتش خوب نشد... بعدا ببین خودتو فسقلی ما...

اینم یه عکس از سرت به همراه توضیحات دیگه دکتر :

تا دیدار مجدد مامانی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آیـه ی عـشـق
18 خرداد 91 0:23
وای ساحل چه نینی شیطوووونی داریییییییییییی
من که خیلی حرصم گرفتههههههه


آی بگو دیگه.... هه .. رونمایی نمیکنه از خودش... بس که بچم فکر آبروشه!! هه .................
بابای ملیسا
18 خرداد 91 1:24
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عنوان اولین روز پدر ملیسا و عکسهای جدیدش به روز شد. خوشحال میشم سری بزنید و نظری به یادگار به جا بزارید .
ادی
18 خرداد 91 13:27
سلامممممممممممممممممم هر روز میام ببینم بالاخره شرط رو بردم یا نه. ولی مثل اینکه نمیخواد نشون بده. شاید دختره که انقدر حیا داره نمیذاره کسی ببینه.قربونش برم. هر چی هست سالم باشه عزیزم


همه ماها رو هم سر کار گذاشت دیگه.. دیروز دکتر که گفت معلوم نیست نزدیک بود گریم در بیاد.. آخه الان 3 باره میرم سونو هنوز هیچ کس بهم قطعی نمیگه.... ولی خدا رو شکر مشکل سیسمونی ندارم... لباسها رو که مناسب دو جنس گرفتم... بقیه وسایل هم جنس بندی نداره چون نمیخوام کامل بگیرم لوازمشو..فقط در حد 6 ماه اولش..بعد با هم بریم خرید!! هه...... انشاالله 10 تیر دیگه معلوم میشههههههه.......
اعظم
21 خرداد 91 23:50
سلام عزيزم.........انشالله هر چي هست سالم باشه و زير سايه پدر و مادر بزرگ بشه به حق امام زمان.......سونو بعدي كه خواستي بري نبات بخود.....چند دقيقه قبل از رفتن تو اتاق سونو سانديس شيرين و كيك بخور ووووووو من همينن كارا رو كردم تا پاشو باز كرد.....وگرنه باز نمي كرد........مواظب خودتون باشي.......راستي برام دعا كن گلم......خيلي........


قربونت عزیزم.... نینی من پاهاش همیشه بازه ولی اون تیکه همیشه محو میشه میره تو تاریکی... ولی خوب حسابش دستم اومد..خربزه میخورم یا سیب این شیطونیش بیشتر میشه...دفعه بعد میخوام برم سونو همراه خودم میبرم که این وروجک بشه!هه ....
حتما عزیزم..محتاجیم به دعا...
الی
23 خرداد 91 11:34
ناراحت نباش ساحل جون نی نی فقط میخواد یه خورده با مامان و باباش بازی کنه ههههههههه


من هم که کل لباسهاشو هر دو جنس گرفتم! ... چی کار کنم .. نمیتونم تو تابستون برم خرید... 11 تا تیکه مونده امروز میخرم... بعدا اگه از چیزی خوشم اومد اینجوری راحت خرید میکنم..تقریبا از سایز 0 تا 2 هر لباسی 2-3 تا دونه گرفتم!! هه ....