نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

لالایی

1391/3/7 20:27
نویسنده : ساحل
392 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مادر سلام...

الان داری تو شکم مامانی بالا و پایین میری... تکون هات امروز خیلی واضح تر شده ... همون طوری که حس میکنم شکم من هم امروز بزرگتر شده ... الان داریم به آهنگ های لالایی گوش میدیم...

اولیش گل بیتای داریوش ... که اولین بار طعم مادر شدن رو با این آهنگ درک کردم... :

http://www.wikiseda.ir/track.php?id=1536

دومیش لالایی دریا دادور ... و سومیش هم باز از داریوش تصویر یک رویا ... مامانی الان چند وقته به اون درجه ای از عشق رسیدم نسبت بهت که حس میکنم تو تیکه ای از قلب منی ... هر تکونت ... هر تیر کشیدن دلم .. هر سانتی که شکمم بزرگ میشه و باعث میشه بچه های دانشگاه بهم بگن چاق شدی ها ... برام لذت بخشه... چون این معجزه بودن تو رو نشون میده... تو برای من و پدرت معجزه ای هستی که جاتو با هیچی عوض نمیکنیم... اگه میبینی گاهی مادری غر میزنه که شکمم خراب شد اصلا تو رو مقصر نمیدونه... خوب هر مامان شدنی یه سختی هایی داره...

مامان جون امروز خیلی خستت کردم.. میدونم ... از صبح ساعت 6 تا الان که 8 شبه یکسره بیداریم و دراز هم نکشیدیم... شام هم میخواییم بریم بیرون پیتزا بخوریم.. الان 3-4 روزه دلم پیتزا میخواد ... به خاطر کوچولومون هم نمیتونم پپرونی که دوست دارم بخورم... تنم یکسره جوش میزنه و اون وقت باید بخارونمش... مامانی تا تو بیای تو بغل ما باید گرمی جات رو رعایت کنم... مثلا چند شب پیش سیر خوردم باز دیدم تنم داد بالا... فعلا فلفل و سیر ت اونجا که میونیم ممنوعه... تحمل میکنیم فقط به عشق تو...

مامانی هنوز هم منتظر لگد هات و حس کردن پا و سر کوچیک تو هستیم... طبق مشخصات هفتت باید 25 سانت باشی از سر تا کف پا و حدود 300-350 گرم... فدااااااااااات بشممممممممممم.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زینب (مامان امیر عباس)
7 خرداد 91 20:47
سلام گلم خدا نی نی تو برات نگهداره .پسر منم مهرمتهی خاله جون .دکترم 20 مهر و واسه سزازین زده .انشالله خدای مهربون بچه هامونو صحیح و سالم تو آغوشمون بذاره و سیرت زیبا و صورت زیبا یهشون بده


قربونت عزیزم... چه جالب... بهت الان زمان زایمان داده... آخه معمولا دکتر ها میزارن ببینن نی نی وزن گرفته اون وقت زمان سزارین میدن...
امیدوارم نی نی تو هم سلامت به دنیا بیاد ...
آیـه ی عـشـق
8 خرداد 91 17:15
مرسییییییی ساحل جووووون...
نه دیگههههههه، فکر کن این همه تنبلی کرده، الان بهش بگیم تو فعال تری!! دیگه داشتم از دستش کفری میشدم هههههههه
والا وقتی بابایی دستش رو گذاشت بعد از چند دقیقه گفت "یه حرکت موجی شکل احساس میکنم"
حالا واقعا اینطور بوده یا نه، نمیدونم!


اونو شوخی کردم... بچه باید جنب و جوش داشته باشه.... فعال باشه...
نمیدونم ... آخه معمولا همون موقعی که مامان احساس میکنه بابا نمیتونه به اون زودی احساس کنه ... شاید نی نی تو خیلی تپل شده.. هه ...
آیـه ی عـشـق
8 خرداد 91 17:18
چقدر بار احساسی پستت بالا بود... دلم یه جوری شد... خیلی خیلی قشنگ نوشتی...
...
امیدوارم نی نی کوشولو به زودی توو شکمت بوکس و تکواندو بازی کنه



وقتی این آهنگ رو میشنوم جو میگیره منو... دیگه این شیطونک هم کلی بالا و پایین میپرید منو احساسی کرده...
آیـه ی عـشـق
8 خرداد 91 17:19
راستی ساحل لینک ماه هفت آسمان رو عوض میکنی؟
مرسی


چشم عزیزم.......
آیـه ی عـشـق
10 خرداد 91 10:07
فکر کن با این همه پرخوری ِ مامانش نخواد توپول شه البته اگه به باباش رفته باشه که عمراً چاق بشه!!!!!!!! (خوش به حالشون)
نی نی خوبه؟


به قول دختر خالم تو مراقب باش تپلی بمونه.. چون نی نی خودش بد غذاست و لاغر شده.. همش داره یر منحنی تکون میخوره.. قدیم میخوابید تازه میتونست بهش شیر بده..فکر کن!!...
کوچولوی من خوبه... تکون میخوره واسه مامانش ناز میآد...