نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

مامانی مریض می شود ... !!

1391/2/19 10:37
نویسنده : ساحل
405 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام...

اول از همه بگم که خیلی وقته میخواستم بنویسم ولی اینترنت خونه خرابه... الانم از سایت دانشگاه اومدم...

2روز قبل بودیم دکتر... آخه کل شکم مامانی جوش داده بود بالا...دکتر فرمودند که حساسیت هست... مامانی کشف کرد که به چی ؟ فلفل !! .. شب قبل در یک اقدام کاملا ناآگاهانه رفتیم پیتزا خوردیم...اونم پپرونی!! هه !!... خلاصه هر چی خوردیم در اثر خارش هایی که ایجاد شد از بدنمون بیرون رفت...

بعدشم به دکتر گفتم یک بار دیگه سونو کنه..میدونم میدونم..قرار بود مثلا کمترین میزان سونو رو داشته باشیم..ولی گفتم ببینه جنسیت شما چیه.دکتر نگاه کرد و گفت :... هنوز معلوم نیست..آخه مامانی چاق تشریف داره..گفت اگه لاغر بودی میدیدم ولی خوب باید صبر کنی... هه ... باز هم نفهمیدم تو چی هستی!!.... قراره 1 ماه دیگه که حدودا میشی 22-23 هفته بریم سونو ... اون موقع لطفا لطفا دیگه سر کارمون نزار و خودتو نشون بده..میخواییم بریم خرید ها !!...

راستی نی نی ناز من ... با بابابیی رفتیم مدل تختتو دادیم نجاری بسازن..این دیگه جنسیت نمیخواد چون تخت چوبی رنگ چوبه..فعلا دادیم براورد هزینه که..اگه خیلی میایسته همون تخت های نئوپانی رو بخریم..2-3 سال که بیشتر توش نمیمونی..بعد دوباره برات تخت بزرگسال میخریم مامانم!!...

خوب مثل اینکه زیاد نوشتم...

راستی تو سونو هم دستت رو دیدم و هم پاهای نانازت... تمام انگشتهای دست و پات هم معلوم بوووووووود..... ناز مامانی....

فعلا تا بعد بوس واسه نی نیمممممم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسترن
19 اردیبهشت 91 11:14
عزیزم خیلیمراقب خودت باش این طوری هم خودت راحتتری هم بچه
حتما وقتی تخت وکمد رو گرفتی عکسش رو هم بگذاری
انشالله این فرشته هر چی هست فقط برات صحیح وسالم دنیا بیاد


سعی میکنم همیشه خوب خودمو مواظب باشما..ولی نمیشه ... خیلی سعی میکنم ولی مامانم باز همیشه بهم میگه تند راه نرو..آروم بشین..اینو بخور..اونو بخور!! هه !!...
حتما عکساشو میزارم... فعلا منتظریم زنگ بزنیم قیمت بگیریم...
قلبونتتتتتتتت/......
ادی
19 اردیبهشت 91 19:07
مگه قرار نبود مواظب خودت باشی؟؟؟؟؟نخور این فست فودها رو عزیزم


فکر کن بعد مدتها دلم هوس پیتزا کرد..از دلم در اومد... ولی خوب الان خوبم... جوش های بدنم بهتر شده!!
ماه هفت آسمان
21 اردیبهشت 91 13:28
عزیزدلمممممم
نی نی میخواد هیجان فهمیدن جنسیتش رو بیشتر کنه...
چقد باحاله وقتی بزرگ میشه اینا رو میخونه
من اگه جاش بودم خیلی ذوق میکردم و حس خوبی بهم میداد...

پس نی نی کوشولوی خاله تند دوست ندااااره عزیزممممممم

مامان ساحل خیلی خیلی مواظب خودت باش


شیطونه میگه دنیا اومد لباس براش نخریم تا کیف کنه سر کار گذاشتن مامانی چه حالی داره!! ... قربونش برم من که مامانی کلی اذیتش میکنه این روزها ...
نی نی برعکس مامان و باباییشه .. چون ما دو تا قبلا گاهی یک قاشق پر هم فلفل تو غذامون بود!!... دنیا بیاد..حال این کوشولو رو میگیرم!...
ماه هفت آسمان
22 اردیبهشت 91 1:26
ساحل نی نی ها زیاد وول میخورن
ولی انگار احساس میکنن که یه موجی داره دنبالشون میگرده
وقتی کامنتت رو خوندم با خودم فکر کردم که نکنه سنسور اون دسگاه اذیتشون کنه!!! هر چند که خانومه همش تاکید میکرد که دکتر تاییدش کرده و مشکلی نداره

فیلم نارنجی پوش درباره ی فنگ شویی و انباشتگی و مبارزه با زایی هستش...
به مردم یاد میده که به طبیعت و زندگیشون احترام بذارن
اول فیلم خیلی آدم رو تحت تاثیر میده، قسمتی که خود کارگردان (داریوش مهرجویی) پشت صحنه فیلم داره حرص دریا و ساحل رو میخوره (توو شمال)... حرفاش واقعا کوبنده ست و ناراحت کننده... امیدوارم همه همه بتونن این فیلم رو ببینن
به همه توصیه کن ببینن تا بلکه هر کس به نظافت شهرش و بعد کشورش اهمیت بده و به خودش بیاد
یه خورده البته فیلمش طنزه ، اما خیلی قشنگه


شوهری هم دعوام میکنه بفهمه دیشب باز گذاشتم..میگه حداقل بکنش هفته اییک بار ..بچمو اذیت میکنی... خودم تصمیم گرفتم کمترش کنم..به نظر من هم یه خورده اذیت میشن... نمیدونم حالا چطور ولی بهتره کمتر استفاده کنم..فقط بزارم برای وقتایی که نگرانش شدم... نه ؟...
موضوع جالبی داره..فعلا تو سینمای شهرمون هست...ببینم این هفته گه فرصت شد دست شوهری رو بگیرم برم فیلمو ببینم... قربونت عزیزممممم.......
ماه هفت آسمان
22 اردیبهشت 91 1:27
ههههههههههههههههه عمراً بتونی اینکارو بکنی
هر چند که نی نی لختش قشنگههههههههههههه


دلم نمی آد وگرنه حال این کوشولومو میگرفتم!!
نسترن
22 اردیبهشت 91 20:29
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد