نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

و اما...

1391/2/13 18:57
نویسنده : ساحل
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دل مامانی...

دیروز جو گیر شدم و به زور بابایی رو بردم برام سونو کیت بگیره.. کلی گشتیم تا پیداش کردیم... 100 هزار تومن !! .. خریدیم اومدیم خونه... 15 دقیقه تمام دنبالت گشتم ولی کوچولومو پیدا نکردم!!... بییخال شدم... تا امروز.. بعد از ظهر باز مثل الهامی که بهم شده باشه گفتم ازش استفاده کنم.. دیروز همین جوری که به برق وصل بود استفاده کردم ولی امروز گفتم هر چی شارژ داره... وقتی گوشی رو گذاشتم و از سمت راست دلم که همیشه فکر میکنم اونجایی به سمت چپ رفتم یهو صدای آرومی که تند تند میزد رو شنیم... تو بودی مامانی.. قلب ناناز تو بود... کلیییییییییییییی من و بابایی ذوق زده شدیم که تو رو پیدا کردیم.. دیروز فکر کنم به خاطر صدایی که برق میداد نتونستم صدای قلب ناناز تو رو بشنوم و کلی اذیتت کردم.. ببخش مامانی... این سونو کیتی که واسه خاطر تو خریدیم:

 

خبر بعد اینکه خاله بابایی چند وقت پیش بود کربلا واسه تو گلکم هم سوغاتی آورد... فرصت نشده بود عکس بگیرم تا امروز که گفتم بزارم ببینیش:

خبر آخر اینکه جنابعالی دارین فکر کنم بزرگ میشید.. شکم مامانی فقط به اندازه ای که مانتوهاش تنگ بشه بزرگ نشده بله مقادیر ریزی ترک هم جایی از شکم مامانی رو که قبلا ترک نداشت گرفته.. کار کار تو هست فسقلی مامان... من که شکمم ترک داشت و هنوز جا داشت... باز ترک این وسط واسه چی تولید میکنی.. فکر کنم با مامان بزرگت رفتم.. آخه اونم شکمش از دست من پر ترک شده اینقدر لگد زدم..حداقل لگد زدنو هم شروع کن که خیالم راحت راحت بشه مامان جونم...

یه چیز دیگه هم بگم ... فکر کنم به غذایی حساسیت داری تو... آخه من خودم که تا حالا حساسیت نداشستم ولی الان 3-4 جای مامانی یهو لکه قرمز ظاهر میشه و کلی خارش میگیره... نمیدونم از چیه...ولی غذایی که اخیرا شروع کردم به خوردنش توت فرنگیه که مامانی عاشقشه... میخوام یه مدت امتحان کنم ببینم جنابعالی به توت فرنگی حساسیت داری ؟ آخه بقیه چیزها رو خیلی وقته میخورم و تا حالا اینجور نبودم.. خدا کنه حساسیت نباشه و فقط نیش پشه یا حشرات باشه که چند روز پیش که تو باغچه بودم مامانی رو گزیده باشه....

دوستت دارم یه عالمهههههههههههههه مامان فدات بشه...... راستی پایان 17 هفتگیت هم مبارک ناز دونه من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ادی
19 اردیبهشت 91 19:06
سلامممممم ساحل اینی که خریدی چی بید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


صدای قلب نی نی رو میتونی باهاش بشنوی..تا حالا تونستم 2 بار درست ازش استفاده کنم... خیلی باحاله...