نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

نی نی ناز ما...

1391/2/11 11:41
نویسنده : ساحل
859 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام...

میدونم خیلی وقته ننوشتم ولی خوب بعد اون خیلی اتفاقات زیادی نیتاد که بخوام بنویسم...

تو هنوز تو دل مامانی تکون به اون واضحی نخوردی.. چند باری هم که حس کردم مطمئن نبودم از تو نانازم هست یا دل و روده مامانی به هم میپیچه...

راستی تا چند روز دیگه تو 4 ماهت هم تموم میشه...... هورااااااا.......

مامانی 30 ام میره پیش دکتر راد که بابایی بتونه بیاد تو و تو رو ببینه و دکتر راد هم چک کنه ببینه وضعیتت چطوریه و جنسیتت رو به طور قطعی بهمون بگه.. اون موقع 19 هفته و 3 روز میشی.. دیگه فکر کنم جنسیتت واضح بشه...

راستی دل مامان ، 2 شب پیش همه مانتوهامو آوردم بیرون... بین حداقل 15 تا مانتویی که داشتم فقط 3 تاشون هنوز اندازمن.. دیگه باید فکر لباس بزرگتر واسه خودم باشم.. شکم مامانی داره کم کم خودشو نشون میده.. ولی خوب چون مامانی چاقه خیلی واضح نیست اگه کسی ندونه ... فقط همین قدرو میدونم که مانتوهام یا دکمه هاش به هم نمیرسید یا وقتی بسته میشد کشیده میشد !! هه هه !....

1.5 ماه مونده از دانشگاه مامانی..درسهاتو خوب یاد گرفتی دل من ؟؟!! ... فکر کنم تو هم از بعضی از درسهامون لذت میبری چون مامانی با تمام وجودش اونها رو گوش میده... آفرین نی نی ناز من...

راستی بزار عکس امروزت رو بزارم خودتم لذت ببری از بزرگ شدنت:

دوستت داریییییییییم زندگی مااااااا...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسترن
12 اردیبهشت 91 16:43
ای جونم دیگه داره بزرگ میشه خوب باید لباسات تنگ بشه


دادم 3 تا مانتو برام بدوزن..بچه فکر لباس مامانشو نمیکنه دیگه!.. هه...
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:43
خیلی تو این روزها از خودت مراقب کن و قران خوندن هر روز رو فراموش نکن
الی
13 اردیبهشت 91 12:23
ای جونم چه نی نی خوشملی . خدا برات نگهش داره


فدااات....
ADI
13 اردیبهشت 91 16:41
جون دلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. کی میشه عکس خودش رو بزاری برامونننننننننننننن
ماه هفت آسمان
13 اردیبهشت 91 22:53
سلام ساحلی جونم
یکی از بچه ها که نی نی ش چند روز دیگه بدنیا میاد گفت که هر ماه درد قبلی از بین میرفت و یه درد جدید میومد سراغش... گفت باید عادت کنید
سونوکیت مبارکت باشههههههههه خانومی
والا مال من مارک سامر هستش و هنوز موفق نشدم صدای قلب نی نی رو بشنوم... از هفته ی 20 به بعد میشه ازش استفاده کرد فعلا صدای قلب خودم و همسری رو باهاش می شنوم
ببین فکر کنم تو باید ژل هم بزنی نه؟ یه مارک هست انجل ساوند، که متاسفانه اینجا پیداش نکردم، از هفته ی 16 به بعد میشه شنید و البته بایددددددد ژل هم بزنن
بابت استفاده هم اونجا از خانومه پرسیدم گفت دکتر این رو تایید کرده و هر چندبار میتونی استفاده کنی و مشکلی نداره
ای وای که این نی نی ها با ما چیکار میکنن


آره... مال من همراهش یک دونه ژل کوچولو همراهش بود.. شاید هنوز نمیدونی کجا رو باید بگردی... زیر نافت از سمت چپ شروع کن و به سمت راست بیا..اون جا میتونی نی نی رو پیدا کنی... بعدشم اگه شارژیه بدون زدن به برق ازش استفاده کن چون خود جریان برق روش نویز میندازه...
فعلا که بچم آرومه...گاهی فقط دو سمت دلم درد میگییره که کم کم خودش خوب میشه... الان دارم براش شازده کوچولو میخونم!هه ...