نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

9 هفته یا 7 هفته ؟

1390/12/17 9:33
نویسنده : ساحل
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی...

ناز مامان امروز تو باید این شکلی بودی...9 هفته :


ولی طبق سونو گرافی تو الان 7 هفته و 4 روز:

 

نمیدونم دیگه... ناناز مامان اصلا اذیت نمیکنی مامانی رو ... خیلی کودک مهربون و خوبی هستی... بابا و من عاشتیم .. هر دو ...

راستی کل فامیل فهمیدن و همه به نوعی کلی خوشحال شدن..آخه مامان تازه شهریور امشال عروسی کرده و طبق اونچه تو فامیله معمولا کسی به این زودی نی نی دار نمیشه ولی من و بابایی خیلی دوست داشتیم نی نی ها رو واسه همین گفتیم که از خدا بخواییم تو بیای پیشمون و خدا هم جوابمون نکرد...

عسل مامان جدیدا فقط یه خورده نسبت به غذاها بد شدم..حس میکنم از همشون بدم میآد ولی وقتی میخورم میبینم چقدر خوشمزست... بابابزرگت هم خیلییییی هوای من و تو رو داره... من عاشق بابامم... تو هم عاشق بابات میشی... باباها آدمهای خوبین....

خوب کوچولوی ناز من مامانی فعلا بره..امروز بودش آزمایش ... آزمایش ساده خون... بعد عید با هم میریم غربالگری..آخه یکیش مربوط به تو هست و یکیش مربوطبه من... از پس امتحانهای آیندت خوب بر بیا جیگرکم........

بووووووووووس عزیز دلممممممممممم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نسترن
17 اسفند 90 9:46
جوجو خوشگلم 7 هفتگیت مبارک
عزیزم خوب غذا بخور حتی اگه بدت میاد مواظب خودت باش


قربونت عزیزم...
حتما میخورم...
نسترن
17 اسفند 90 10:08
نه عزیزم پاشو فرشات بشور کلا خونه تکونی اساسی کن
خوب معلومه اگه بر فرضم کثیف بود نباید اینکارو کنی الان فقط باید استراحت کنی تا بچه خوب جاشو پیدا کنه


حالا چرا دعوام میکنی.... باشه باشه... قراره هفته دیگه مادر خودم و مادر شوهرم بیان کارهامو انجام بدن... نوه اول عزیزه !! هه هه .. مخصوصا اگه شوشوت فقط یه داداش کوچیک داشته باشه و خودت هم تک فرزند باشی!
نسترن
17 اسفند 90 10:09
عزیزم خیلی خیلی مراقب خودت باش
نسترن
18 اسفند 90 16:03
ساحل چند ساله ات؟


من 21 سالمه!!
ادی
19 اسفند 90 18:40
سلام ساحل جونم. خوبی عزیزم؟ خیلی خوشحالم که خوبی . ان شالله نی نی نازت خوب باشه و زود این 9 ماه بگذره و بیاد بغلت .


فدات بشم عزیزم....قربونت ..انشاالله زود زود نی نی تو...
ماه هفت آسمان
20 اسفند 90 12:16
آخیییییییییی
مبارک باشه عزیزدلممممممممم
کم پیدایی ساحلی؟؟؟
نینی وبلاگ هم که یه روز در میون باز میکنه
دیروز هر چی تلاش کردم نشد بیام اینجا


من هستم عزیزم... ولی خوب گاهی فقط میخونم ...
تو با نی نی چه میکنی؟؟
ماه هفت آسمان
21 اسفند 90 23:33
ممنون از اینکه هستی
ماه هفت آسمان
22 اسفند 90 10:24
مرسی خاله جووووووووون الان نی نی تو سن جنینیش چقدره؟؟؟ کوشولوی من امروز 8 هفته و 5 روزشه
طبق پری هم 9 هفته

چه دنیای عجیبی دارن


نی نی من امروز طبق سونوگرافی 8 هفته و 2 روز باید باشه .. ولی سن بارداریم 9 هفته و 3 روزه!!
خیلی قشنگ و عجیب..به قول همسری معجزه که میگن همینه...
نسترن
22 اسفند 90 11:46
عزیزم خوبی ؟حالت تهوع ه انشالله نداری سعی کن خیلی مراقب خودت باشی به و گلابی زیاد بخور
دوستت دارم ساحل گلی خودم


حتما عزیزم... خیلی مراقبم چون چشم امید همه به این فسقلیه!!قربونت برم من...
ادی
23 اسفند 90 17:30
ساحل جونم کجاییییییییییی؟؟؟؟؟


عزیزم من هستم ......... تو کجاییییییییی عزیز دلممممممم؟؟
نسترن
24 اسفند 90 16:44
امروز چه میکنی واسه نی نی تا حالا چی گرفتی اگه دختر شد چی میخوای اسمشو بگذاری هنوز تصمیم نگرفتی اگه پسر شد چی میگذاری و چه رنگی واسه اطاقش انتخاب کردی؟


امروز که 10 هفته تموم شد واسه مامان نی نی خرید کردم!! هه .. آخه با مامانم بیرون بودیم میگفت زوده...
فعلا دخملیم میشه پرنیان و پسری احتمالا مهرپویا ...
واسش فعلا اطاق آماده نمیکنم.. تا3-4 سالگی پیش خودمون میخوابه واسه 4 سال دیگه هم بعدا تصمیم میگیریم با کمک خودش... قربونت عزیزم...
نسترن
25 اسفند 90 23:19
امیدوارم عید بابوسه هایش ، بهاربا گلهایش وسال نو باامید هایش بر توای عزیز پیشاپیش مبارک باشد.