نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

اولین سونوگرافی

1390/12/10 14:19
نویسنده : ساحل
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم...

خوبی عزیزم ؟ امروز رفتیم برای اولین بار تو رو دیدیم.. چقدر کوشولویی ... امروز سن حاملگیم 8 هفته تموم بود ولی تو کوچولوی مامان 6 هفته و 4 روزت بود.. بازم خوبه.. 8 میلی متر بودی و قلب نازت طبق گفته دکتر میزد...

تصویرشو برات میزارم :

 

 

من و بابایی که کلییییییییییی ذوق داریم ... خیلی خوشحال شدم که قلب میزنه... تو امید مایی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ترنم کوچولو
10 اسفند 90 14:44
سلام خانومی.مامان شدنتو تبریک میگم.انشالله دوران بارداریتو راحت و سلامت طی کنی و نینیت سالم و سلامت بیاد بغلت


قربونت عزیزم.... انشاالله نی نی تو هم سالم باشه...
ادی
10 اسفند 90 14:48
ایییییی جانمممممممممممممممم


من فدااااات......
ماه هفت آسمان
10 اسفند 90 15:13
سلاممممم ساحل جوووووونم
وای مبارک باشههههههههههه
خدا رو شکررررررررررررر

ساحل توو کلوب خوندم نوشتی نی نی 30 مهر میشه! آخه وقتی 2 هفته کوچیکتر باشه که یعنی زودتر بدنیا میاد... عجیبه رفته توو اواخر مهر
من که طبق پری 4 روز بعد از توام... یعنی نی نی آبانی میشه؟؟؟

بستگی داره لقاح کی انجام شده باشه... به نظرم نی نی من رشدش طبیعی بوده چون من طبق بتام میگفتم روز 12 لقاح بوده ولی طبق این میشه حدود روز 13 لقاح پس درست رشد کرده ناناز من...
اولین سونو که رفتی بهت مگه نی نی حدودا کی دنیا میآد..
ماه هفت آسمان
10 اسفند 90 15:17
آهاااااااااااااااااا گرفتممممممممممممممممممم...الان یه کم فکر کردم دیدم که دو هفته نی نی کوچولوتر باشه زایمانتم خب دو هفته دیرتر میشه دیگه باهوشیماااااااااا
سوده
10 اسفند 90 18:09
ساحل جونم الهی مبارکت باشه به سلامتی به دنیا بیاد


قربونت عزیزم... انشاالله زود زود واسه تو...
نسترن
11 اسفند 90 16:41
چقدر حس خوبی وقتی که فکر میکنی هرروز که میگذره داری به اومدنش نزدیک و نزدیکتر میشی
انشالله که به سلامتی به دنیا بیاد راستی واسه اسم هم فکر کردی؟

فعلا واسه دخملی شاید پرنیان و واسه پری مهر پویا ...
حالا تا 8 ماه دیگه هم وقت دارم واسه فکر بهش...
مامی کیارش و کیانا
11 اسفند 90 16:54
ممنونم که به وروجکای من رای دادید ایشاله نی نی تون به سلامت به دنیا بیاد
ماه هفت آسمان
13 اسفند 90 10:44
مرســـــــــی ساحلــــــــــــــــــــــی عزیـــــــــــــــــزم... آخه نمیدونم چی بنویسم... همش منتظر روز سونوگرافی هستم تا خیالم راحت بشه


از حس و حالت نسبت به اون بنویس.. چیه همش دائم داری گله میکنی عزیزم ؟
منم وقتی به غذا فکر میکنم حالم به هم میخوره ولی بیخیال بوی غذا.. احساسش کنننن......
ادی
13 اسفند 90 18:49
دیروز نتونستم بیام بهت سالگرد عقدت رو تبریک بگم. ان شالله که سالهای سال در کنار بچه های گلت این روز رو جشی بگیری


آخ که من فداااااات......خیلی خانوووووومی......
ماه هفت آسمان
15 اسفند 90 13:02
ساحل جووونم یکی از بچه ها نوشته بود کیسه زرده تبدیل به جفت میشه


از دختر عموم پرسیدم میگفت کیسه زرده تو 1-2 هفته بعدش از بین میره ... فقط تخمک برای زندگی اولش نیاز به اون داره.. قربونت عزیزم...
تنهانیستی | اشتراکـ تجربه ها
25 اسفند 90 23:56
ساحل مهربون، روحیه بخش روزهای تلخ و شیرین دیگران باش... وب سایت تنهانیستی با هدف اشتراک تجربه ها، و داستان های واقعی افراد ایجاد شده است. در این وب سایت می توانید تجربه های خود را در زمینه ازدواج، طلاق، سربازی، بارداری، نوزاد، بیماری، هدیه دادن، موفقیت های کلان، عشق، مبارزه با سرطان، اعتیاد، دوستی، شکست رابطه عاطفی، مرگ، مهاجرت و ده ها موضوع دیگر به اشتراک بگذارید... و از تجربیات دیگران استفاده کنید. تجربه شما، اندوخته گران بهای ماست.