نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

نخود سبز مامان

1390/11/28 14:37
نویسنده : ساحل
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرکم....

یه سایتی پیدا کردم که بهت میگه هر هفته نی نی نازت چقدری هست... این هفته اندازه یک دونه نخود سبزی... ببین:

میبینی چقدر کوچیکی ؟

بزرگ میشی عزیزم... یه روزی از قد مامان هم در میری و اون وقته که باید بشینی حساب کنی مامان هر هفته چقدر کوتاه تر میشه... روزگاره دیگه... فیلم Benjamin button رو ببین ... اون وقت متوجه حرف من میشی... فیلم قشنگیه مامان... یه روز میبینی... عمو جونت یه کلکسیون بزرگ از انواع فیلم ها داره و مامانی هم جدیدا داره کمکش میکنه تو دانلود فیلم ها.. جوگیری دیگه مامان...

عزیزم الان بابایی سر جلسه ارشد نشسته داره امتحان میده... دعا کن براش امتحانشو خوب بده هر چند نخونده ... مثل مامانی ولی دوست دارم با افتخار بیرون بیاد و بگه خوب بود...

فعلا نازدونه من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
28 بهمن 90 15:45
سلام عزیزم مبارک باشه انشاالله نی نی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد مواظب خودت خیلی باش: راستی بااجازه لینکت کردم
ماه هفت آسمان
29 بهمن 90 19:01
وای خاله ساحل چه جالبببببببببببببب الهی فداااااااااااااش بشممممممممم نی نی منم الان تقریباااااااا توو همین مایه هاست آدرس سایتش چیه؟
ماه هفت آسمان
29 بهمن 90 19:25
این سایت مثل همینه که گفتی خیلیییییییی جالبه http://pregnant.thebump.com/pregnancy/pregnancy-tools/articles/how-big-is-baby.aspx?MsdVisit=1
ماه هفت آسمان
30 بهمن 90 0:49
سلام خاله ساحل مهربون این هم لینک نی نی توو شیشه http://babystrology.com/tickers