نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

ارشد مامان

1390/11/26 13:07
نویسنده : ساحل
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...

امروز صبح من و بابابزرگت رفتیم واسه امتحان.. بابابزرگ منو رسوند و برگشت و من و شما رفتیم سر جلسه... ببخشید که بهت بد گگذشت آخه مامانی یه خورده زیاد فکر میکرد... شنیدی حرفهامو که باهات قبل امتحان زدم ؟ فکر کنم خیلی خسته شدی آخه وقتی اومدم خونه دلم و کمرم یه ریزه درد میگیره... گلم ببخشید عزیزم... آخه مامانی دوست داره ارشد قبول بشه ولی خیلی تنبلی کرد و مفکر نکنم بتونه بره سراسری ...

راستی عزیزم دیروز سونوگرافی در خانه رو انجام دادم.. دور شکمم کمتر شد که میگه دختره... حالا من از قبل حس میکردم دختری ولی بابایی میگه پسره ... میخواییم صبر کنیم ببینیم سونو گرافی چی میگه.. هر چی بودی فقط و فقط سالم باش...

راستی 6 هفتمون تموم شد به سلامتی و ما یک هفته به دیدار تو نیدیک شدیم. عشق من..

اینم شکل تو تو این هفته:

میگم نکنه ما یک هفته این ور اون ور باشیم ؟ آخه تو متنش نوشته توی این هفته یه قلبت میزنه... ولی ما این هفته رو تموم کردیم... به هر حال مامان حسابو میزاره رو اینکه تو الان 6 هفتته ... 6 هفتگیت مبارککککک نازدردونه من...

مامان و بابا عاشقتن عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

My Little Baby
26 بهمن 90 18:01
مرسی ساحل جونم... حتما این سونوگرافی که میگی رو الان میرم انجام میدم... جالبه که همسر منم میگه پسره! مامانم هم میگه پسره! هر وقتم اعتراض میکنم میگن تو اصلا بهت نمیاد دختر داشته باشی راستی میگن که اگه مامان بارداری راحتی داشته باشه، خصوصا 3 ماه اول، نی نی پسره... اگه مامان تهوع و ویار داشته باشه، مخصوصا تهوع، نی نی دختره البته این رو یکی از دوستای من که خودش پزشک بود میگفت... حالا رو چه حسابی این حرفا رو میزد خدا داند
My Little Baby
26 بهمن 90 18:01
آخخخخ اصل کاری یادم رفت 6 هفتگی کوچولومون مبارررررررررررررک الهی که 40 هفتگیش به همین زودیا برسه و به مامانش سخت نگذره
My Little Baby
26 بهمن 90 23:57
آره انجام دادم هیچ تغییری نکرد
My Little Baby
27 بهمن 90 16:20
خاله ساحل سلام اسم و آدرس وبلاگم عوض شد... مامان عسل این مدت داشت دنبال یه اسم خوب و مناسب میگشت و بالاخره پیداش کرد
ماه هفت آسمان
27 بهمن 90 17:18
پرشین بلاگ نسبت به سیستم های وبلاگ نویسی ِ دیگه خیلی قدیمی تر و امن تره (از نظر هاست و این مسائل میگم)... سال 80 وبلاگنویسیم رو از اونجا شروع کردم، خواستم وبلاگ نی نی هم توو همون سیستم باشه
ماه هفت آسمان
27 بهمن 90 17:19
راستی خوبیش این هم هست که آی پی کسانی که کامنت میذارن رو هم نشون میده... مزاحمی اگرررررررررر باشه ردیابی میشه
ماه هفت آسمان
27 بهمن 90 17:19
ساحل تهرانی؟