نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

7 هفتگیت مبارک...

1390/12/3 10:05
نویسنده : ساحل
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان...

به زیبایی 7 هفته رو پشن سر گذاشتیم... من که خیلی خوشحالم.. خیلی نی نی خوبی هستی..فعلا مامانی اصلا اذیت نمیشه...فقط واسه خاطر تو چون رو شکم نمیتونم بخوابم بعد یه مدت خواب دستام درد میگیره... واسه همین نمیتونم زیاد بخوابم.. داری خواب مامانی رو هم تنظیم میکنی...!!

این عکست تو پایان 7 هفتگیت:

دیگه دست و پاهای نازت هم شکل گرفته انگار...

دیروز من و بابایی رفتیم واسه سونو هم نوبت گرفتیم..10 اسفند ساعت 9.5 صبح.. اولین نوبت.. هولیم دیگه ناناز مامان... مگه چند بار آدم مامان میشه...ها؟

راستی چند روز پیش واسه تو گلم پیش بند خریدیم... خوشت میآد؟:

 

دیروز هم به بابایی گفتم میخوام واسه کوچولومون جوراب بخرم.. اونم موافقت کرد و دو تا جورابی که جنسیتش خیلی واضخ نباشه واست خریدیم:

یعنی اینقدر پاهات کوچولو ان؟؟....

مامانی خیلی دوستت داره و منتظر اون روزیه که برای اولین بار تو سونوگرافی تو رو ببینه و مطمئن بشه که قلب خوشگلت خوب کار میکنه...

بوس واسه نی نی م...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسترن
3 اسفند 90 10:52
عزیزم مبارک باشه هفت هفتگیت. ساحل جون از من بهت نصیحت زیاد سونوگرافی نرو یک بار الان برو یک بار هم اخراش برای تعیین جنسیت بعد هم همه چیز بسظاربه خدا خیلی مراقب خودت باش دوست جونم
نسترن
3 اسفند 90 16:14
ساحل جونم پس اینطوری هرروز برو سونوگرافی نمیدونم ولی من مشکل خودم ازسونوگرافی میدونم بعد هم غربالگری هم اصلا تست مطمینی نیست اینو یک دکترخیلی باتجربه بهم گفت ببین اگه سابقه سندروم توی فامیل خودت یا همسرت نیست و فامیل نیستید به نطرمن سونو نرو واقعا ضررداره اون بچه طفل معصوم خیلی ادیت میشه خیلی
نسترن
3 اسفند 90 17:13
ببین خیلی وقتا دکترا و سونوگرافی ها باهم قرارداد دارن میفرستت برای مثال سونو ان تی ولی میدونی چقدرازار میبینه اون طفل معصوم از من میشنوی نرو اصلا هم به دلت وسواس راه نده به جای سونو رفتن ختم قران بردار که بچه ات به حق قرآن شریف سالم به دنیابیاد بعضی ازدکترااصلا هیچی نمیفهمند مخصوصا اگه شهرکوچیک زندگی کنی
نسترن
3 اسفند 90 18:28
عزیز دلم خواهش میکنم فقط به جای دکتر وسونو رفتن به خدا توکل کن سوره یس و انبیاو محمدو یوسف رو بریز روی گوشیت وباارمش بهش گوش بده بعد هرنماز دستت بگدارروی شکمت و11بار سوره توحید بخون وواگدارش کن به خدا اون خودش داده پس نگهدارش هم هست نمیگم دکتر نرو و چکاب نکن چرا حساسیت هم به خرج بده به جاش باخوردن غدای مقوی استراحت به اندازه تحرک کافی انشالله که همیشه سالم وسلامت باشه ونگران نباش
ماه هفت آسمان
5 اسفند 90 14:29
آخی عزیزمممممممممم چه پیشبندای بانمکی چه جورابای کوشولوی خوشگلییییی مبارکش باشهههههههه ایشالا که 10 اسفند با خبرای خوب و یه دنیای شادی پست بزنی