نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

50

1391/9/2 10:32
نویسنده : ساحل
326 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم 50 روز گذشت...

این هد بندو دیشب خریدم.. مو نداری که!!

 

اینم لباسهایی که دیشب برات خریدیم...

 

فدات ...

پینوشت : الان مامان عصبانیه ها... دیشب 2 خوابیدی تا 6 ... اونم به زور .. از 6 به بعد که آوردم تو. تخت خودمون مشغول غر غر بودی..الان که پا شدم از کنارت آروم خوابیدی!.. انصافه؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ادی
2 آذر 91 21:59
الهی الهی الهیییییییییییییییییییییییییییییی . مبارکش باشه . چقدر لباسش بزرگهههههههههههههههههههههههه. زود بزرگ میشه و اندازش میشه.
ساحل نداشتیماااااااااااااااااا عصبانی نشو.


این زیر دکمه دارها استاندارد نیستن..وقتی پوشک میبندی قدشون کوتاه میشه بچه اذیت میشه... واسه همین رفتم مارک بزرگتر گرفتم..
وای ادی... این نصف شب ها خیلی بچه داری سخت میشه مخصوصا وقتی بابای بچه کنارت تو تخت خوابه و تو باید بیدار باشی!!
persian mom
4 آذر 91 2:43
الهی .. من همیشه به وبلاگت سر میزدم گفتم اینبار کامنت بززااارم.. ماشالله یزرگ شده نیلیا جون.. من لباس میخرم هفته بعد تنگ میشه.. 1 سایز یزرگ میخرم اندازش نیس.. نمیدونم چی تنِ پسرررر کنم


من که همیشه یک سایز بزرگتر میخرم..البته بادیشو سعی میکنم سایزش بخرم ولی بلوز و شلوار بزرگتر هم که باشه نینی توش راحتتره... جا براش رشدش میمونه!!
روزهای شیرین
8 آذر 91 15:27
مبارک باشه ساحل جونی خودت کجایی پس؟؟ حسابی این نیلیای شطون مامانشو مشغول کرده ها...بوسی نینی نازززز