نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

شیطنت های جدید دختر خونه ما...

1391/8/2 16:22
نویسنده : ساحل
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم...

فدات بشه مامان که گاهی کم حوصله میشه و وقتی جیغ میزنی از گشنگی فقط زل میزنه تو چشات...

-عزیز دلم تو هم البته وقتی خیلی گشنت باشه جیغ میزنی ها... جیغ بنفش..اون قدری که گلوت میگیره و من نگران میشم که نفس کم آوردی...

-وقتی که یه خورده سیر باشی فقط چشمات بازه ولی نمیخوابی...

-بغلی شدی اساسی...رو سر شونه خیلی راحت میخوابی.. مخصوصا اگه بغل مامانیت باشی....

-تو بغل مامانی شیر خشکو قبول نمیکنی... وقتی شیشه رو نزدیک دهنت میآرم فقط زل میزنی تو چشام و با زبونت سر شیشه رو هل میدی بیرون..واسه همین شیشه رو معمولا باباییت بهت میده..

-شیر مامان سیرت نمیکنه واسه همین بهت شیر خشک میدیم... معمولا 90 سی سی در روز...

 

الان کریه کردی بغلمی نمیتونم بنویسم تند تند!

از صبح بیداری...وروجک مامان... بغل دلت میخواد...!

اینم اختتامیه این پست:

بغل مامان...

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی مامی آندیا
6 آبان 91 11:11
سلام ساحل جون هزار ماشالله چه دختر نازی . شیر خودت رو زیاد بهش بده تا توپولی شه


مساله همینه که خودم زیاد شیر ندارم فدات شم...
ادی
7 آبان 91 20:17
ای جانم. ببوسش از طرف من. ماءالشعیر خوبه برای افزایش شیر


حتمااااااا.........
والله فعلا که سینه راستم براش ممنوع شده..دارم میدوشم...
ولی مایعات میخورم به خدااااا......
آیه ی عشق
8 آبان 91 14:44
جاااااااان دلممممممممم دخمللللل لووووس مامانییییییییییییییییی
نازت خریدار دارررررررررره
بوسسسس واسه خودت و مامان خوشگل و خیلی مهربونت


فدااااااات........