نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

اولین دکتری که جدی شد!!...

1391/1/26 12:39
نویسنده : ساحل
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم...

امروز بعد 3 ماه نوبت دکترمون شد... برای مراقبت دوران بارداری به توصیه همکار مامان بزرگ دکتر فروزان رو انتخاب کردیم و امروز اولین بار ویزیت شدیم...

یه خورده سوال پرسید در مورد گروه خونی من و بابای.. من که او منفی بودم..بابایی که آ مثبته...

بعد دکتر گفت رو تخت بخوابم و تو رو یه فشار جزئی داد... بعد دستگاهشو روشن کرد و دنبال صدای قلب نازت گشت.. پیداش کرد عزیزم..قلبت کوچولو میزد... صداش آروم بود آخه تو تازه 3 ماهت تموم شده...

ناناز من خیلی دوستت دارم..دکتر گفت ببین میگه ماما ماما !! ... بعد گفت که دوستش داری ؟ من یه لبخند زدم و سرمو به نشونه مثبت تکون دادم..فدات بشم...

فقط عزیزم دکتر گفت تو یه خورده پایینی!!..واسه همین مامانی باید احتیاط کنه... دکتر گفت کمتر پیاده روی کن و کار کن... آخه یه مدته تقریبا حداقل 2 روز در میون میریم تو شهر پیاده روی نرم... حالا از اینم منع شدم.. عیب نداره مامان فدات بشه..تو خوب باش....

این بود داستان ما..

آها قرص فولیک رو گفت دیگه نخورم از امشب برنامه کلسیم و آهن اجرا میشه...!! امیدوارم خوشت بیاد و مامانی رو تو این راه اذیت نکنی...

نوبت بعدی دکترمون 27 اردیبهشته..تا اون موقع من و تو خیلی کارا داریم که انجام بدیم.... هه هه مامان!!....

فعلا بای بای گل من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن
26 فروردین 91 17:33
خداروشکر که حال جوجو و خودت خوبه انشالله همه این روزا رو به سلامتی بگذرونی عزیزم


قربونت عزیزم... انشاالله به زودی برای خودت....
ادی
26 فروردین 91 17:47
ای جونمممممممممممم. مواظب خودت باش دیگههههههه. کارای سنگین نکنیاااااااااااااا که من میدونم و تو. مواظب خودت و فرشته نازت باش


باشه چرا میزنی منو... فعلا دارم رعایت میکنم ولی نی نی خوبه..شکمم رو گنده کرده..خودم تازه امروز فهمیدم!!... تو هم مراقب خودت باش عزیزززززززم........
نسترن
30 فروردین 91 10:15
مامانی چطوری خوبی نی نی چطوره