نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

پینوشت مطلب قبل

1391/1/16 10:01
نویسنده : ساحل
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی مامان...
قرار بود بعد اینکه جوابو گرفتم بام برات بنویسم ولی ببخشید... اینترنت خونه قطعه ... هنوزم قطعه ولی با دایل آپ اومدم که بنویسم...
جواب آزمایشتم گرفتیم و خانوم دکتر گفت مشکلی نداره..برای دو هفته دیگه 30-31 فروردین آزمایش و سونوگرافی مرحله دوم غربالگری برامون نوشت... اون موقع باید بین 9-10 سانت باشی دل من... اون وقت شاید هم معلوم شد تو دخمل منی یا پسر من...عزیزکم برای ما هیچ کدوم فرقی نداره ولی اینجا بازار حدس زیاد شده و عموتون و مادر بزرگ مامانیت میگه دخملی مامان میگه دخملی... بابایی و عموی مامان و مادر بزرگ باباییت میگن پسری...حالا میخواییم ببینیم کی درست میگه... بحث سر جایزه هست!! ولی اصلا این مساله مهم نیست..مهم اینه که تو نوری پاشیدی به زندگی ما..حتی پدربزرگ من هم کلی خوشحاله..آخه اولین نوه پسریش میشی ( بابایی پسر دایی مامانیه ) واسه همین دیگه همه به مامان میگن کی بخوابه چی بخوره چیکار بکنه چیکار نکنه و مامانی اعصابش به هم میریزه... چون خودم میدونه دیگه... این همه اینترنت اومدن مامانی بالاخره یه فایده ای داره!!
ناناز من فعلا ایم مطلبو برات سند میکنم... قاره هفته دیگه یه سر هم برم بیمارستان امام و یه سر هم مرکز بهداشت محلمون واسه روند بارداریم... 26 فروردین هم پیش دکتر نوبت دارم که دیگه اگه خدا بخواد تحت نظر ایشون باشم!!...
تا بعد عسلکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ادی
16 فروردین 91 21:35
هههههههههه منم میگم دخملههههههه. جایزه چی میدی بهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


قرار شده هر کسی اشتباه کنه یه شام نفر مقابل رو مهمون کنه..اومدی ساری بهم خبر بده اگه نی نی دخمل بود شام بده شوشو بهمون!! ( آخه منم میگم دخمله!!) هه ...
نسترن
17 فروردین 91 11:13
انشالله پاقدمش واست پر از خیر وبرکت باشه و خوشحالم که جوجو طلا خوب وسلامته قشنگم حسابی به دل مامانب بچسب و مواظب خودت باش تا صحیح وسالم دنیا بیای و ما عکسای خوشگلت رو ببینیم


قربونت برم عزیزم... انشاالله نی نی ناز تو زود زود بیاد تو دل مامانیش و مامانیشو اذیت کنه...
نسترن
17 فروردین 91 11:14
ساحل جونم تو هم خیلی مراقب خودت باش و سعی کن خوب استراحت کنی
نسترن
22 فروردین 91 0:18
خوبی ساحل جونم کجایی نیستی اومدی یک خبر از حال خودت به ما بده


سلام عزیزم...
اینترنت خونمون خرابه..مجبورم با دایل آپ بیام حوصله اومدنم کم شده!! وگرنه که من پایه هر روزم!!