نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

خریدهای نی نی ما

1391/1/6 23:04
نویسنده : ساحل
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان...

دوربین دوباره دستم رسید از خریدهایی که تا حالا بعد اون چند تا کردیم برات عکس رفتم..نمیدونی با چه عشقی خرید میکنیم ما!...

این پاپوشت ... به علاوه یک دونه جوراب ... با 3 تا شلوار که مامان بزرگت ( مامان مامانی ) برات دوخت...

 

اینها هم دو دست بلوز و شلوار واسه نانازم که مامانی و بابایی خوششون اومد و مامان بزرگت ( مامان بابا ) برات خرید...

 

اینم یه دست لباس که بابایی از رنگش خوشش اومد وقتی خریدیم دیدیم جنسش خیلی خوب نیست ولی برای 2 بار پوشیدن می ارزه!...

 

این دو تا رو هم امروز خریدیم برات که وقتی یکی تو نانازو بغل میکنه لباست کنار رفت دستشون به پوست ناز تو نخوره که پوستت اذیت بشه مامانی من... باید یه چند تا دیگه بگیرم از اینا ... اون سفیده سایزش 1 هست ولی من فکر میکنم به 0 بیشتر میخوره و اون یکی 2 هست که خوب به اندازه 2 هست به نظرم.. سایز 1 خوب نداشت و من و بابایی هم که نمیخواییم هر بار بیشتر از 1-2 چیز تو بازار بگیریم... اینجوری لذت خرید برای تو همیشه هست... نه مامانی؟

 

راستی نانازم دیگه انگار ی داری میآی بیرون لگن مامان.. آخه تو رو کامل حس میکنم زیر دلم... هنوز به قول بابابزرگ مامانی نجنبیدی.. آخه امروز بابابزرگم ازم پرسید بچه جنبید ؟ گفت نه زوده..تازه 2.5 ماهمه... اونم گفت آره زوده .. فکر کردم 3-4 ماهته!!.. هه .. آخه اولین نوه پسریش میشه...

خلاصه این بود ماجرا... ما هنوز دید و بازدیدهامون تموم نشده و یه سری فردا هست... آخه امروز حوصله دید و بازدید نداشت مامانی رفتن مامان و بابا و عمو جونت بیرون خوش گذروندن!...

خوب مامان خستست... بره کم کم بخوابه.. نماز هم که جیدا دارم یکی در میون میخونم... امیدوارم خدا ببخشه مامانی رو که گاهی حوصله نمازشو هم نداره...

ناناز منی...

بوس واسه عزیزم.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یک بی ستاره
7 فروردین 91 0:04
سلام من یک خانم بی ستاره ای هستمکه ازدواج نکردم شباکه تنهام میام ای نی نی وبلاگارو میخونم ومیگم خوش به حالشون من که حسرت مادر شدن به دلم موند حتی حسرت ازدواج عیبی نداره لابد خدانخواست وقتی میام لباسای نی نی هاتونو میبینم میگم خدا................چرا.........؟من وبلاگ ندارم یعنی نمیتونم داشته باشم توروخدابرام دعاکن عاقبت بخیر بشم نصف شباکه پامیشی از این وربه اونور بشی برام یک دعایی بکن نه برای ازدواج چون دیگه من 52 سالمه هرچی دلت خواست بگو بگوخدابه من صبر وحوصله وآرامش بده بعدهم خدامنوببخشه وبیامرزه بعدببره ممنونم عزیزم


عزیزم از خدا میخوام بهت امید برای یک زندگی شاد و راحت بده ...
ادی
8 فروردین 91 18:46
سلام ساحل جونممممممممم. مبارک لباسا باشه. ن شالله به خوشی تنش کنههههههه. راستی یه تجربه سعی لباسی زیر دکمه دار براش زیاد بگیری . خیلی بهترن. نه پهلوی بچه سرما میخوره هم راحتره . این رو که میگم تجربه 10 تا بچه بزرگ کردنمه هههههههههههههههههه


قربونت ادی جونم...
آره سعی میکنم سایز 0 رو 2 تا بگیرم... 1 رو 3 ا و همین جوری تعداد رو زیاد کنم... منم بغل کردن بچه ها این ایده رو بهم داد.. چون اکثرا پوستشون می افته بیرون...
ادی
8 فروردین 91 18:47
خانم یک بی ستاره ان شالله خذا عاقبتت رو بخیر کنه. دلم گرفت
ماه هفت آسمان
9 فروردین 91 22:42
الهییییییییییی لباسای قشنگش مبارکش باشههههه
سمانه
12 فروردین 91 4:21
ساحل جان مبارکه عزیزم.ایشالا سلامت باشه نی نی گلت.برای منم دعا کن عزیزم.
مامان سارا
11 اردیبهشت 91 13:17
ساحل جون سلام.مبارک باشه گلم.عزیزم نمازهات رو همیشه بخون اگر وقت کردی ریحانه بهشتی رو هم بخون چون توی روحیه نی نی تاثیر خوبی میذاره و سرنوشت بچه رو تحت تاثیر قرار می ده.من رو هم دعا کن .وقت کردی به وب ما هم سر بزن و با نظراتت خوشحالمون کن