نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

مهر ماه مهربون

1392/7/2 23:18
نویسنده : ساحل
507 بازدید
اشتراک گذاری

نیلیای نازم...

10 روز بود نبودیم... بودیم سفر تبریز... دختر خوبی بودی...فقط اینکه آخرش هر سه تامون سرما خوردیم و شب اول سرما خوردگیت اذیت شدی....

خیلی خوش گذشت...

چیزهای جدیدی یاد گرفتی...:

به آب میگی "باب"

بده رو میگی " دبه "

بابا و ماما رو به طور اختصاصی به من و بابات میگی...

یاد گرفتی از تخت و مبل بیای پایین...رو شکم دراز میکشی و عقب عقب میآی پایین...

دیروز وقتی میخواستی جیش کنی تو ماشین رفتی زیر پا و گفتی جیش..سرپات که کردیم جیش کردی!

خیلی به نوع صداها واکنش نشون میدی..یک کم بلند حرف بزنیم گریت میگیره...

میگی "دست" وقتی از کسی میخوای دستتو بگیره موقع راه رفتن یا دستت کثیف میشه...

وقتی گربه میبینی یهو میگی "مو مو "... کلا عشق گربه ای...ازش نمیترسی و نگیریمت میگیریش!

کلا بچه ها رو دوست داری!! تو رشت یک پسره رو همچین گرفتی که زد زیر گریه!!

دیدم خاله لیلا از سایز پای رایان جونی نوشت... منم از سایز پات بگم که فعلا 24 هست! البته داره این سایز کوچیک میشه!

دیگه فعلا یادم نیست...

ولی تولد مامانیتو تو همون تبریز گرفتیم...با نون خامه ای!.... گذاشتم عکس رو سر تولد تو بگیریم...این ماه خرج بالاست... به خاطر تحصیل مجدد مامانیت تو رشته پرستاری دانشگاه آزاد!! ههههههه......

تولدت قراره ساده باشه و به غیر خودمون و مامانی ها و خاله/عمع من و بابا اینها کسی نیست... بخواییم دعوت کنیم باید همه رو دعوت کنیم و شلوغ میشه...قراره 3 تایی هم بریم آتلیه عکس بگیریم... هنوز واسه خودم و خودت لباس نگرفتم!.. گفتم میریم تبریز میگیریم ولی نه اختلاف قیمتی داشت نه تنوعی...بیخیال شدم همین ساری خرید کنم بهتره...

خلاصه که 12 مهر هم در راهه و ما هیجان زده...البته واکسن هم داری که خدا بخیر کنه..میگن MMR واکسن سختیه..تا حالا که دختر مقاومی بودی..ببینیم این مرحله چی میشه...

مامان به قربونت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥♥ یـــــــــرمـــــیا ♥♥
3 مهر 92 0:11
ای جونم نی نی انشالله خدا نگهش داره واستون
روزهای شیرین
6 مهر 92 17:00
چه عکس خوشجلی. ما هم این هفته میریم تبریز! تولدت مبارک ساحل جان صذ سال زنده باشی مامان !!! این سایز پای دلبندتون واقعا شگفت زدم کرد!!! ماشا... عجب رشدی داشته آخه لارای من پاهاش چوچولوئه خیلی! البته قد و وزنش تقریبا همین حدوده فک کنم به خودم رفته پا کوجولو!


البته اون کفش ها به گفته کفش فروش چینین..سایزشون دقیق نیست...یک کفش خوشگل مامانی براش گرفتم اون یکی سایزش 22 بود..خدا رو شکر!!...
راستی ممنون بابت تبریکت....
در مورد تبریز منتظر اجاره دادن سوئیت اینها نباش..مستقیم برو هتل یا مسافر خونه... در ضمن تقریبا اصلا مسافر نخواهی دید.... ترکی هم بلد نباشی گاها یه خورده ازت بیشتر میگیرن..اگه هم میخوای خرید بکنی قیمت ها با جای دیگه فرقی نداره..تازه تنوعش تو بازار قدیمی که ما رفتیم زیاد نبود..فقط قیمت پوشکش تو بازار قدیم خوب بود... هاگیز و جان ب ب 32.5 بود!!
روزهای شیرین
6 مهر 92 17:02
راستی بابت واکسن هم نگران نباش من از منابع موثق پرسیدم اصن مشکلی پیش نمیاد دردم نداره حتی استامینوفن هم نیاز نداره بدی!


امیدوارررررررررم.......
شبنم
10 مهر 92 12:07
طراحی تقویم سال 93 و کلیپ با عکس کودک دلبندتان با کمترین هزینه انجام میشود ، از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک http://babyclip.persianblog.ir/ به علت تحویل به موقع، سفارشات تقویم، از الان گرفته می شود