نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

6 ماه و 20 روز!

1392/2/5 10:54
نویسنده : ساحل
324 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی...

این روزها فقط با تو معنا داره.... فقط تویی که مایه ی آرامشمی..وقتی جسم گرم تو رو تو بغلم میگیرم یک نفس راحت میکشم و گاهی هم خدا رو بابت داشتن تو شکر میگم...

این روزها وروجک شدی..دائم در حال بالا رفتن از همه چیزی... همیشه باید پشت سرت باشم که چیزی رو بیخودی نخوری... جای خطرناک نری ...

غریبگی میکنی... بغل من و بابا و مامان بزرگ و بابابزرگت آرومی... جای غریب بری حتی اگه بزارمت پایین دستتو باز میکنی و میآی به سمت آدم... اگه نگیریمت گریه میکنی...

غذای کمکی میخوری... بعضی ها رو دوست داری و از بعضی هم خوشت نمیآد... مثلا از حریره بادام نفرت داری ولی بقیه چیزها رو حالا به نسبت میخوری... ولی هنوز عشقت شیر مامانیه....

لاغر شدی... آخه وروجکم شدی... دائم در حال بازی هستی...

خواب شبت خدا رو شکر خوب شده.. کمتر واسه شیر پا میشی..فوقش 2-3 بار و راحتتر میخوابی..فکر کنم از خستگی...

تو روروئک راحتتر از گذشته حرکت میکنی.... فکر کنم به خاطر اینه که قدت دیگه میرسه بهش....

دیگه نمیدونم چی بنویسم واسه همین عکس!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مریم
14 اردیبهشت 92 0:03
عزیز دلمممممممممممممممممممممممم
من فدای تو بشم .... ای جان ، عخشش شیر مامانیه ... گودووووووووووووووووووووووووووووووو
مهلا عروس شد ، خبر داری ؟


هااااااااا؟؟؟؟؟؟
نه بابا.... من فقط از بچه های فیس بوکی خبر دارم...!! که اونم عسل هست که عروس شد!
خاله مریم
14 اردیبهشت 92 0:05
ماشالله به ماه خاله ... ماشالله
خاله مریم
14 اردیبهشت 92 23:35
واااااااااااااااااااااااااای ... یه خبر خوش دیگه !!!! نمی دونستم عسل عروس شد ! ایشالا همه خوشبخت بشن ... سمپادی روزت مبارک عزیز دل مریم


انشالله دوست گلم و مرسییییییی....