نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

نیلیا 1392

1392/1/15 16:34
نویسنده : ساحل
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان..

فکر کنم بی خبری ازت بس باشه....

6 ماهگیت رو هم پشت سر گذاشتی و به خاطر عروسی حسام ( پسر خاله و پسر عموی مامانی ) فعلا از واکسن قصر در رفتی.... تا 17 ام شنبه که ببرمت واسه واکسن و چکاب 6 ماهگیت..... انشاالله این بار هم بی دردسر تموم بشه...

ازتو میگم...

از دیروز میتونی 1 قدم چهار دست و پا برداری ولی بعدش میخوری زمین و ادامه حرکت میشه سینه خیز...

خیلی راحت میشینی...

با اسباب بازی ها بازی میکنی..البته همشون در نقش خووراکی ان برات...

غذای کمکیتو خوب میخوری و دوست داری...

عاشق میوه هستی... مخصوصا موز و جدیدا توت فرنگی...

زود به زود تشنت میشه و آب میخوری...

اینقدر دلبر شدی که نمیدونیم چطوری از پس نازت بر بیاییم...

راستی خیلی سریع از هر چیزی میترسی...بغل هر کسی نمیری.... اگه به لپت دست بزنن گریت میگیره....

در نهایت مامان عاشقتهههههههههههههههه.............

اینجا بغل مامانی.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آوا
18 فروردین 92 14:31
نازنين من.
نميدونستم شما هم وبلاگ داري خاله جونم.
چار دست و پا رفتنت مبارك عزيزكم


فدات بشم عزیزم...
رومینا
20 فروردین 92 16:15
هزار ماشالله به نیلیای ناز . : سال نو مبارک پرنسس کوچولوX
آیه ی عشق
23 فروردین 92 3:47
اخخخخخخخخخخخخ خدا عکس آخریش منو کشتتتتتتتتتتتتتتت


وای که کلی از ژست هاش به خاطر اینکه میبینه دارم عکس میگیره خراب میشه!هه....
خاله مریم
24 فروردین 92 16:50
ای من به فدای این نی نی خوشگل ...
ماشا... ماشا... خاله .... عزیز دلم .....



قربونت بشم خاله جونیییییی......
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اردیبهشت 92 20:02