نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

خبر جدید...

1391/10/3 13:34
نویسنده : ساحل
301 بازدید
اشتراک گذاری

نیلیای مامان...

تقریبا 3-4 روزه که شیشه شیر رو به زور قبول میکنی..واسه مامان سخت میشه چون حجم شیرش محدوده ولی تمام سعیمو تو شیر دادن بهت میکنم..قراره که حجم مایعاتمو هم بیشتر کنم تا نیاز به شیشه نباشه...

چند روزه که میتونی 90 درجه بچرخی..اونم واسه رسیدن به سینه!... یعنی وقتی به پشت دراز کشیدی و سینه سمت راست یا چپت باشه پاهاتو میبری بالا رو اونها رو به اون سمت ول میکنی و راحت میچرخی...

مامانی رو خیلی خوب میشناسی... واسش میخندی... وقتی تو تختش تنهات میزام بعدش بهت سر میزنم واسم میخندی...

شبها بین 12-1 میخوابی و صبح ساعت 6-7 بلند میشی و شیر میخوری و تقریبا تا 12 ظهر این روند مخوابی...

آهنگ های 6/8 دوست داری..وقتی میخونمش تو هم سر ذوق میآی و با خنده همراه من بلند داد میکشی..ولی اصلا به آهنگ های آروم گوش نمیدی!!

خیلی قشنگ حرف میزنی... یا بهتره بگم به زبون خودت... خیلی نازه..کلی صداتو ضبط کردم...

من عاشق تو و اون چشاش خوشگلتمممممممممم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روزهای شیرین
3 دی 91 16:39
سلام مامان ساحل بزنم به تخته این نیلیا روز به روز خوشگل تر میشه عزیزم برا شیر کمپوت آناناس و یا کرفس رو حتما امتحان کن برا من که خیلی خوب جواب میده و سینه هام پر شیر میشه انشا... برا توام خوب باشه این خوشگل سیر شه


فدات بشم مامانی لارا خانومی...
از کرفس من متنفرم ولی این دفعه رفتم بازار میگیرم... یه مقدار مایعات و شیر هم بخورم جواب میده ها ولی چه کنیم!!
قر بونت......
آیه ی عشق
4 دی 91 19:18
عزیزدلم... دخملِ باهوشِ خاله