نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

اولین لباس مامانی واسه خودش

1390/11/19 15:08
نویسنده : ساحل
583 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی دوست داشتنی من...

دیروز غروب با بابایی رفتیم بیرون... جو زده شدم واسه تابستون خودم یک دونه لباسی گرفتم که هم خنک باشه هم گشااااااد ... نمیدونی چقدر گشاده.. الان من و بابایی و عموت و مامان بزرگات همه با هم توش جا میشیم..فکر میکنم برای بعد هم بزرگ باشه ولی گفتم برای بعد بهت آسیب وارد نشه به خاطر تنگی.. البته زیاد مناسب بیرون نیست و بیشتر واسه مجالس خونوادگی خوبه.. واسه بیرون یک برنامه دارم برای لباسم.. باید یک پارچه با طرح را هرا ه و یکی هم ساده رنگ تیره اون بگیرم... بعد درست کنم که بتونم دانشگاه هم بپوشم.. چون مامانی چادری نیست و از چادر خوشش نمیآد مجبوره یه چیزی بدوزه که نی نی تو دلش اذیت نشه...

خوب ناز مامان این خبر دیروز بود..

راستی مامانی فردا مهمان داره و مامان مامانی اومده امروز کارهای مامانی رو کرده .. فردا هم غذا افتاد گردن دو تا مامان بزرگات و مامان قراره فقط سالاد درست کنه.. چقدر مامان تبنلی داری تو...

فعلا تا بعد نازدونه من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)