نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

عجب دکتری؟!

1390/11/24 10:43
نویسنده : ساحل
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم...

من و بابایی و مامان بزرگت رفتیم دکتری که همکار مامان بزرگ بهش معرفی کرده بود... کلی رفتیم دیدیم حداقل 50 نفر تو نوبت نشستن... مامان بزرگ رفت نوبت گرفت.. فکر میکنی کی شد ؟ 26 فروردین..اون موقع تو 3 ماهت هم تموم میشه!!.. کلی خندم گرفت...

راستی عسلکم یه عکس دیگه از یک جا دیگه پیدا کردم.. روز به روز نی نی نازتو بهت نشون میده... امروز تو 5 هفته و 5 روزته... یعنی امروز 40 امین روزی هست که مامان تو کوچولومو بارداره...

این عکست:

میبینی بزرگ شدی ها عشق مامان....

راستی عسل من و بابایی گذاشتیم همون 10 اسفند بریم صدای قلب نازتو بشنویم.. باید تحقیق کنم کدوم سونوگرافی تو ساری کارش خوبه و میزاره باباها هم بیان داخل... آخه باباییت کلی دوست داره صدای قلبتو بشنوه..گاهی اینقدر نازتو میکشه من حسودیم میشه...

قربون تو نازگلک برم...

فعلا مامانی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)