نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

5 هفته شدیییییییییم!......

1390/11/19 19:26
نویسنده : ساحل
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم...

امروز 5 هفته تموم شد... از امروز قلب نازت میزنه ولی نه دکتر و نه من میتونیم اونو بشنویم هنوز...

بزار قلبت خوشگل و مرتب بزنه باشه عزیز دلم؟

راستی اینم عکست تو این هفته:

عزیز دلم تو دل مامان محکم و استوار باش...باشه؟

فعلا مامانیییییییی........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان على اكبر
19 بهمن 90 21:30
سلام,خيلى خوشحال شدم وقتى مطالبتو خوندم. انشاالله هم خودت هم نى نى تون سالم باشيد
adi
19 بهمن 90 22:45
قربون عکس قشنگش من برمممممممممممممممم. وای ساحل بزم مبارک باشه


من فدات شم... زود زود نی نی تو تو دلته و تو داری از این عکسا براش میزاری عزیز دلم...
My Little Baby
24 بهمن 90 10:35
سلام خاله ساحـــــــــــــل مرسی از طرفداریت ساحل جونم کامنتات رو من نمیتونم باز کنم، کلی کلک زدم تا بتونم واست کامنت بذارم کد برگ های پاییزی که گذاشتی مشکل ایجاد کرده