نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
هامونهامون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه سن داره

روزهای خوبی که خواهم داشت...

عید..شما..مبارک...

1394/1/1 10:46
نویسنده : ساحل
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی وقته ننوشتم..خیلی چیزا تو دخترم پیشرفت کرده..مثلا 1 ماهه دیگه خودش جیششو میگه..جملات با حداقل 4-5 کلمه میسازه..نتیجه گیری میکنه..دلیل میسازه..مخالفت میکنه..6 تا نگو بلده..وقتی از روی کتاب کودکان نگاه کردم خیلی زیادی جلوتر از سنشه..امیدوارم سلامت باشه فقط.. رشد ذهنی بالاخره اتفاق میافته..

دوستت دارم مامان...این 3امین عید با هممون بود هر چند تو خواب بودی..تا 1 بیشتر نتوسنیتی بیدار بمونی بعدش عصبی شده بودی..عکسها رو هم قبل عید گرفیم!!

 

پسندها (3)

نظرات (3)

پریسا
1 فروردین 94 12:19
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله عیدتون مبارک به ما هم سر بزنید
آدی
4 فروردین 94 11:27
ماشالله به این دختر نازنین. ایشالله تو همه ی مراحل زندگیش موفق باشه.
خاله مریم
21 فروردین 94 16:34
سلام عزیز دلم ... عیدت مبارک خوشگل خانوم من مامانی نازتو از طرف من ببوس ..